fot. Tomasz Folta/Zagłębie Lubin S.A.

W spotkaniu 12. kolejki LOTTO Ekstraklasy pomiędzy Zagłębiem Lubin a Lechią Gdańsk nie zagra na pewno Lubomir Guldan. Jeden z liderów Zagłębia otrzymał w meczu z Ruchem czwartą żółtą kartkę w sezonie, przez co będzie musiał pauzować w jednym meczu.

Zagrożeni pauzami nadal są Jakub Tosik oraz Jarosław Kubicki.

Energo Kontrol - partner strategiczny mkszaglebie.pl

12 KOMENTARZE

  1. Mecz z Lechia u nas za 2 tygodnie. Frekwencja frekwencja frekwencja. 14 dni. Czas ruszyć z marketingiem. Panowie nie śpimy drużyna w czubie ale frekwencja u nas dramat. Promować ten mecz. Co z obchodami? KL chyba o nas zapomniała i kary żadnej nie dali..nie wieże.

    • Oni by nawet stadionu nie zapełnili jakby tu Real przyjechał (nie dali rady by skrzepadać fizycznie tylu biletów , a potem zresztą i tak nie zdążyliby wpuścić iluś tam tysięcy ludzi)

      Gadacie tyle, że dbacie o historie panowie prezesi. Co zrobiliście na 70-lecie? Zaprosiliście jakiś wielki klub na mecz, wydaliście książkę sumującą ten okres? Cokolwiek ? Październik już jest, rok się zaraz skończy.

    • Fajne jest odkurzanie historii i zapraszanie byłych piłkarzy z inicjatywy Dróżdża. Zagłębie kojarzone wcześniej głównie z korupcją, zasługuje na eksponownie i utrwalanie tej pozytywnej historii tak zaniedbywanej do tej pory. Reklama w klubie to jeden gość od facebooka i dwoje przebranych za kreciki, które śmigają po szkołach. Oby udało im się ściągnąć na trybuny ponad tysiaka łebków. Chyba brakuje siana na rozbujanie imprezy. Nowy prezes zasiadł na stolcu i pomysłów brak. Przydałby się ktoś z USA tam mają rozmach skurwiesyny;) w marketingu klubowym i dużo grubsze siano na to idzie.

  2. Frekwencja w Lubinie to żenada.Puste trybuny za jedną z bramek to już stały rytuał.Po co było budować taki stadion a potem wpuszczać kibiców tam gdzie oni tylko chcą.Mam propozycję to zburzyć te trybuny za bramką,problem sam się rozwiąże.W TV te trybuny wyglądają żałośnie.Wstyd.Włodarze Zagłębie i tak nie czytają co my tu piszemy.Mają to gdzieś.

      • Był nie tak dawno w koncu sukces w postaci trzeciego miejsca, były puchary, do tego dobry klimat dla piłki w Polsce (reprezentacja, Lewy, Euro) i co z tego:

        -Promocja karnetów i ich sprzedaż była taka, że nawet się nie pochwalili się ile poszło
        -Wyszła nowa koszulka meczowa, z tym że nie było jej w sklepie bo „czekają na dostawę”
        – sklep online nieczynny przez wakacje
        – mecz z partizanem olany marketingo, a można było przy odrobinie chęci zrobić cały stadion,do tego nie wpuszczono całej oprawy,a mogło być naprawdę widowisko na trybunach
        – strona akademii: porażka (czy tak trudno dać zdjęcia boisk, wizualizacje bursy, jakiś wirtualny spacer po akademii i przede wszystkim regularne aktualizacje)
        – wejście na stadion: porażka
        – żarcie: porażka (sposób i szybkość obsługi)
        – 70lecie, szkoda komentować

        Ogólnie: dużo pie…. lenia że kibice są najważniejsi, i wielkie nic poza gadaniem.
        A szkoda, większość tych rzeczy można ogarnąć chęciami i minimalnymi lub żadnymi nakładami finansowymi.

  3. Panie Sadowski, był Pan dyrektorem marketingu, jest Pan prezesem. Przed zakończeniem meczu kilkaset osób z prostej schodzi do barierek. Czy pomyślał Pan kiedyś , dlaczego ?
    Podpowiem, cały parking samochodowy od strony przejazdu kolejowego posiada tylko i wyłącznie jeden wjazd ,ale też jeden wyjazd. Na wyjazd trzeba czekać często kilkadziesiąt minut, ponieważ nikt z marketingu nie jest w stanie wpaść na pomysł , aby podnieść szlaban i udrożnić drugi wyjazd. Bardzo trudne zagadnienie, wręcz niemożliwe, jak widać do realizacji przez nasz klub. Ale czy komuś na tym zależy ??

    • Podejrzewam, że przyjazd i ten tragiczny wyjazd po meczu jest związany z tragiczną infrastrukturą wokół stadionu oraz obostrzeniami policji, która zabezpiecza imprezę masową i kieruje ruchem. Nie zmienia to faktu, że ludzie od lat się męczą, denerwują i tłoczą jak bydło w PRL-u. Wypadałoby zacząć w końcu DZIAŁAĆ, a nie słodko pierdzieć w wywiadach. Frekwencja natomiast to rzecz bardzo ważna i nie mam pojęcia jak do tej pory ludziom w klubie nie udało się NIC w kwestii jej podwyższenia. Jeśli ktoś nie ma pojęcia o pracy jaką wykonuje, to niech ją zmieni.

  4. ale czego wymagamy od marketingu skoro oni od lat twierdzili, ze brak frekwencji jest pochodną słabych wyników Zagłębia. Przez kilka lat mieli fajne wytłumaczenie do nic-nierobienia. Teraz skończyła się sielanka, czas zapierdzielać!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here