fot. Tomasz Folta/Zagłębie Lubin S.A.

Trzeci mecz bez zwycięstwa z rzędu w wykonaniu Zagłębia Lubin. „Miedziowi” tylko zremisowali 1:1 w Gdyni z miejscową Arką. Gola dla Zagłębia zdobył Patryk Tuszyński.

15 września 2017, 18:00 – Gdynia (Stadion Miejski)

Arka Gdynia 1:1 Zagłębie Lubin

bramki: Damian Zbozień 62 – Patryk Tuszyński 79

Arka: 1. Pāvels Šteinbors – 33. Damian Zbozień, 29. Michał Marcjanik, 28. Frederik Helstrup, 17. Adam Marciniak – 19. Filip Jazvić (46, 10. Mateusz Szwoch), 14. Michał Nalepa, 4. Dawid Sołdecki, 21. Yannick Kakoko, 8. Marcus Vinícius (72, 7. Luka Zarandia) – 11. Rafał Siemaszko (76, 9. Rubén Jurado).

Zagłębie: 1. Martin Polaček – 33. Ľubomír Guldan, 2. Bartosz Kopacz, 5. Jarosław Jach – 44. Alan Czerwiński, 25. Adam Matuszczyk, 20. Jarosław Kubicki, 11. Bartłomiej Pawłowski (69, 89. Patryk Tuszyński), 18. Filip Starzyński (86, 19. Filip Jagiełło), 3. Saša Balić (74, 9. Arkadiusz Woźniak) – 70. Jakub Świerczok.

żółte kartki: Marcus Vinícius, Nalepa, Marcjanik – Tuszyński.
sędziował: Tomasz Musiał (Kraków).
widzów: 7357.

Energo Kontrol - partner strategiczny mkszaglebie.pl

42 KOMENTARZE

  1. Zastanawialem sie czy komentowac ten mecz ,ale nie ma sensu ,bo mozna by bylo rowniez skopiowac komentarze z wczesniejszych meczy i wkleic je tutaj…nic sie nie poprawia nic sie nie zmienia, kopia z poprzedniego roku pare zwyciestw potem zjazd w dol, mam nadzieje ze inaczej to sie skonczy w tym roku…..

  2. Ciekawe kto zdecydował o tym , żeby takiego Balica ściągać do ZL ? Przecież ten gość nie nadaje się nawet żeby w rezerwach grać. W jego miejsce można z juniorów kogoś wstawić i niczym nie będzie odbiegał od tego wirtuoza piłki. Ale to jest Polska i na układy nie ma rady. Prezio działkę zawija razem z rudym i karawana jedzie a nasi graja piach. To samo jeżeli chodzi o Todor – to ze go dzisiaj nie było , ale po co jest zapychanie takiego gościa do 18 tki i blokowanie miejsca jak facet za trzy miesiące będzie miał koniec kontraktu a i tak nic nie wniesie do drużyny nawet gdyby miał grać. Skoro na ławie jest Tosik który w razie potrzeby zagra na każdej pozycji to po co Todor ? po co Balic ? Lepiej w ich miejsce swoich chłopaków wprowadzać a nie dziadki leśne na układzie graja. Niestety ale znowu coś nie chodzi w tej drużynie. Może trochę zmian bo niektórym się wydaje ze będą zawsze grali bez względu na formę a za nazwisko. W pucharze plecy i u siebie z Sandecja będzie ciekawie.

  3. i co trenejro twoi wybrańcy zaczynają kopać sie po głowach Starzyński mało guzów sobie nie nabił i nie popodbijał sobie oczu.Klub ma młodych ambitnych i nie daje im szans.

  4. Szkoda cokolwiek pisać bo to i tak nie pomoże. Ciamajdy i nic więcej. A największym parodystom w tej zbieraninie jest Starzyński. Ten maestro, podobno świetny technik co od trzech meczów nie potrafi oddać celnego strzału z 16 metrów mając tyle miejsca i prób. A i jeszcze tyczka Jach któremu marzy się transfer za granice. Tylko niech podpowie, w jakim celu skoro nie ma meczu w którym by czegoś nie spartolił ?

  5. Acha nie wiem co widzi kawałka w Starzyński. Przecież on poza wykonaniem karnego i czasami jakiejś asysty od prawie dwóch sezonów nic nie gra. Pozbyć się jego i kupić jakaś nowa 10 i Tosia do 1 składu za kubickiego

  6. Rozgrywający z prawdziwego zdarzenia w tej lidze robił by ogromną różnice bo w środku pola jest dużo swobody. Ale u nas w środku grają ludzie których piłka parzy i grają byleby się jej pozbyć niech się inny martwi, tu jest problem ale nie tylko u nas a w całej polskiej piłce.

  7. Jak Stokowiec powtorzy scenariusz z zeszłego sezonu to bedzie arcymistrzem.

    A to że nic sie w jeego metodach pracy nie zmienilo to widać na każdym kroku co kolejke.

    Jak ktoś nie ma formy to siada na lawce tak czy nie? Mazka odpalił za swoje widzimisie a Kubickiego wystawia co kolejke w 1 skladzie nie zważając na to że jego aktualna forma a raczej jej brak nie daje ku temu żadnych przesłanek.

    Panie Stokowiec bawimy sie jak z niegdyś z Rakowskim w zajmowanie miejsca w składzie na przekór logice – na przekór wszystkim – Po mojemu i koniec kij że ze stratą dla drużyny . Nie podoba mi sie to dawanie całkowitej wolnej renki Stokowcowi bo gość systematycznie powiela te same błedy a jak mu 10 osob powie że coś robi zle to on na przekór wszystkim w 10 kolejnych meczach zrobi to w identyczny sposób – Efekt mamy taki że idzie do czasu potem pojawiają sie pewne problemy gdzie cos trzeba skorygować zmienić włąsciwie zareagować a tych reakcji brak..

    U nas cw klubie ciepłe gniazdko nikt nie ma cisnienia – wszechobecny minimalizm wiec trzymają tego cudaka

  8. Odnośnie wszystkich komentarzy na temat Kubickiego polecam odwiedzić oficjalną stronę Zagłębia i przejrzeć „InStat”. Skoro ma najlepsze statystyki pośród wszystkich zawodników znajdujących się na boisku, a co poniektórzy piszą, że nie ma on formy i był najsłabszy na boisku. To ja nie wiem czego oczekujecie od defensywnego pomocnika- 10 bramek? Chcecie Tosika, jak grał wyzywany był od debili i brutali. Starzyński, fakt widać, że ma gorszy okres, ale od razu taka zmiana nastawienia? Niedawno gwiazda Zagłębia i wszyscy go po stopach całować chcieli. Wszyscy narzekają i już wyrzucają trenera i połowę zawodników. Ludzie mamy tylko jeden przegrany mecz i aktualnie zajmujemy 2 miejsce w tabeli !!! Najwidoczniej potrafimy być zadowoleni tylko i wyłącznie, gdy NASZA drużyna wygrywa.. Niepokonanej drużyny w sezonie jeszcze nie było. Taki nasz naród- tylko narzekać potrafi

    • Kubicki może i ma dobre statystyki ale statystyki nie grają. Może mieć np dużo celnych podań bo każdą piłke zagrywa do tyłu do najbliższego zawodnika. Od środkowego pomocnika trzeba wymagać troche podań do przodu. Nie możemy grać na dwie 6 z czego ani jeden ani drugi nie potrafi podać do przodu bo to nie ma sensu. Starzyński gra na 10 ale w każdej akcji rozgrywa piłke już od obrony bo np Kubicki, który powinien to robić tego nie robi.

  9. wyglada to tak 4 wygrane 4 remisy 1 w plecy stylu nie mamy jak kazda Polska druzyna legla okazala w tym roku gdzie jest nasz futball ale wyniki sa jezelllli wam nie pasuje miejsce w pierwszej 3 na 9 spotkan to bedziecie mieli teraz lige mistrzow za darmo na tvp co dwa tyg wieczne narzekanie jakies awruk wsparcie dla ilkarzy anie tylko pitolenie o małpeczce

    • Mam takie pytanie do Ciebie jak bys poszedl do Teatru na 9 sztuk w tym w 4 sztukach aktorzy by powiedzieli 70% dialogow w nastepnych 4 sztukach powiedzieli by 40% dialogow a w jednym 25% bys ich wspieral za to tylko ze wyszli na sale 9 razy??? Nikt nie bedzie wspieral ludzi jak nie bada zostawiac na boisku 120% serducha, sory jak na druzyne z pierwszej 3 oddajemy 2 celne strzaly na mecz to nie oczekujmy od ludzi tego ze beda klaskac pol godziny po sztuce …. niestety punktujemy bo liga nasza jest slaba jak okregowka w niemczech ,ale nie o to chodzi , ludzia chodzi o to by przychodzac na mecz cos przezyli ,jakies emocje ,akcje ,parady ,strzaly a nie pilkarzy ktorzy przez 90 minut oddaja 2 strzaly na bramke ,stwarzaja 2 jakies ciekawe akcje i 2 razy w meczu druzynie uda sie wymienic 10 celnych podan, juz pisalem wczesniej minimalizm ma sie dobrze w kur…..dolku…..Ale tak czy siak sercem zawsze za Zaglebiem …pozdrowienia dla tych ktorym na tym klubie zalezy ….

  10. Olo piękne podsumowanie marazmu. Stoki Out, taka prawda i nie ma już tutaj co dyskutować. Punktujemy, nie punktujemy- nasz styl jest fatalny.

  11. W grze nie ma stylu i powoli zaczynamy zjazd w dół. Pół drużyny bez formy to coś znaczy ? Nie wiem czy już powinno się zmienić trenera ,ale w przerwie zimowej na pewno .Trzeba wstrząsu a nasz trener się wypalił.

  12. Wolę takie 1:1 niż przerżnąć 2:0 w pięknym stylu. Taka prawda, ale każdy pamięta jak na zaciągniętym ręcznym 7egia zdobyła w tym roku majstra. Bez Vadisa to tam by zajęli miejsce betoniarni. Chyba nie przyzwyczajeni jesteście do naszych ekstraklasowych standardów, ile w naszej kopanej jest taktyki? Okrągłe zero, od Lecha podobno(nie wiem, nie oglądałem) bolały oczy. Olo masz rację, że każdy z nas chce widzieć piękne akcje, finezje, ale niestety-najbliżej by na żywo to zobaczyć, to chyba w Lipsku na RB…też ubolewam nad stylem trochę, ale trzeba mieć chłodną głowę-Ekstraklasa SA nie powie „A, zespół X lub Y gra tak zajebiście, niech będą w ósemce, bo styl jest mega, tylko troche pecha mają punktowo”…Zazwyczaj u nas jest „laga do przodu” albo „autobus z tyłu, w końcu z przodu też coś wpadnie” Pamiętam doskonale mecz Cottbus z Bayernem 10 lat temu, inny świat kompletnie…a jeśli chodzi o trenera to nie martwcie się-umowa kończy się 30.06.2018 więc jeśli chce tu zostać to będzie Zagłębie punktowało dobrze, bo zdecydowanie ma na to możliwości, na dodatek nie raz udowodnione. Teraz znowu wybuchła wrzawa bo zwolnieniu z 7egłej Magiery, że trenerom nie da się pracować. Coś to powinno ludziom dać do myślenia 🙂

    • Nie zgadzam sie z tym,ze powinnismy akceptowac standardy bo to ekstraklasa…wlasnie nie powinnismy,powinnismy glosno o tym mowic ,ze skoro to jest ekstraklasa to artysci powinni miec jakis poziom. Kiedys slynny pan Wojciechowski powiedzial ze zakala Polskiej pilki sa trenerzy …..i to jest prawda ,najgorsze jest to ,ze najwiekszy problem u nas to trenerzy grup mlodzierozwych…Fakty sa takie ,ze mentalnie nie rozwijamy zawodnikow…jak juz jakis ma talent to oczywiscie promujemy go tylko po to by jak najszybciej go sprzedac na zachod za grosze….Jezeli pilkarzyki dostosowuja sie standardami wygladu do Europy czy to fryzury, ubiory, auta czy tatuaze to niech poziomem sportowym tez dorownuja. Dostaja za ta miernote naprawde godziwe pieniadze…. Mozna zobaczyc pewna prawidlowosc ,pilkarze charakterni, chodzby Vlasko,Nespor ktorzy napewno posmakowali innej reki trenerskiej widzieli ,ze sie nie rozwina przy Stokowcu, to samo zreszta zauwazyl Krzysiek Piatek dlatego odszedl, i Arek Jach tez juz tylko czeka by wyjechac… Tak naprawde to nam by sie przydal ktos pokroju Leo Beenhakeera, ktos kto by wniosl pewne standardy do klubu ktos kto by zarazil ludzi rzadzacych profesjonalizmem ktos kto by byl wzorem dla pilkarzy ktos kto by byl ikona, ludzie sie smieja z MLS ze sciagaja dziadkow ale wlasnie sciagaja dziadkow z sukcesami ktorzy mimo ze sa juz w podeszlym wieku ucza mlodzierz profesionalizmu i tego by ci mlodzi ludzie pokochali ta gre by marzyli nie o tym jak tu wyrwac panienke na weekend czy jaki kolor auta kupic a o tym by byc jedna z legend futbolu….u nas sie niestety dalej akceptuje minimalizm i tak jest bo wygodnie ludzia z tym ,maja cieple posadki ,kasa sie zgadza po co stress ??? po co cos robic ponad stan skoro jest wygodnie…..tak z ciekawosci ilu by zostalo grajkow jak by powiedzic ze ich pensje spadaja o 30% skoro nie potrafia zapelnic chodz polowe stadionu??? Ludzie pilka nozna to sport numer 1 w Polsce i chyba mozemy w naszym kraju domagac sie ligi na jakims poziomie prawda??? Wszyscy smieja sie z Legi ze pogonila sztab szkoleniowy ,sztucznych dyrektorow itp ale Pan Mioduski to inteligentny facet widzi co sie dzieje…to biznesmen ,ktory ma gdzies mistrzostwa bo wie ,ze Legia byla ciagnieta za uszy, pogonil tez Lesnodorskiego ktory tylko osmieszal ten klub…..widac ,ze facet chce czegos wiecej niz ,nasz uliczny folwark pilkaski i takich ludzi u nas w klubie brakuje, ludzi ktorzy powiedza dosc,ludzi dla ktorych dobro klubu bedzie wazniejsze niz odcinanie miesiecznych kuponow, ludzi ktorzy pwoiedza w prost cele i plan zespolu, ludzi ktorzy powiedza ze walczymy o mistrza, moze nie mamy na to wystarczajaco armat ale zrobimy wszystko , wszystko co jest w naszej mocy by do konca walczyc do ostatniego zolnierza o to by nikt wychodzac ze stadionu nie zalowal ze ogladal Zaglebie Lubin, klub ktory przez te wszystkie lata powinien stac na solidnych betonowych nogach a ciagle jest to kon na slomianych nogach i to nasza ostatnia szansa by zbudowac cos stalego, bo w niedlugim czasie zniknie Zaglebie Lubin i popadnie w szarosc na dlugie lata. Wiec wymagajmy, ale zacznijmy takze wymagac od siebie ,nie wyzywac pilkarzy ,nie wieszac na nich psow, ale tepic minimalizm ,bo to szefowie pozwalaja i decyduja o tym kto zaklada koszulke naszego Zaglebia i serwuje nam teatr w postaci meczu pilkarsiego…..Zaglebie ponad wszystko !!!!

      • Rozbudowany i myślę że bardzo trafny komentarz, pomimo różnicy zdań. Problem niestety także jest rozbudowany 🙂 Mówiąc bez uśmiechów, to Ekstraklasa jest produktem bardzo ładnie opakowanym, otoczką jest nawet blisko Bundesligi(jestem nałogowym fanem niemieckiej piłki więc wiem co mówię). Sam środek to już niestety „opakowaniu”do pięt nie dorasta…drugim przykładem że problem jest rozbudowany, jest po prostu…mentalność piłkarzy. Stwierdzenie o piłkarzach trafność 10/10-w głowie im kolejne tatuaże(nie żebym coś miał do tatuaży-sam je bardzo lubię) do zrobienia i dupeczki z Insta. Piłkarzy z głową pokroju Lewandowskiego jest bardzo niewielu? Mała podaż=duże ceny. W efekcie ściąga się szrot wagonami zza granicy i poziom jest jaki jest jest. Koło w ten sposób się zamyka i ciężko po prostu nie przywyknąć do tego jakim poziomem pieści nas nasza liga. Ciężko by niestety to ruszyło do przodu. Kluby boją się zastraszać fochających się piłkarzy zesłaniem do rezerw, bo stracą na tym kasę, wolą sprzedać i pokazują tym że można z nimi pogrywać jak sobie piłkarzyna życzy(tu znowu przykład Legia, chociażby z Vadisem ale miała takich kłopotów więcej. Najlepszy piłkarz ESA idzie do jakiejś Grecji(wiem, grają w LM teraz, ale nie jest to jakaś mega liga) za jakieś 2,5-3 mln? Dramat…Piłkarze myślą że są bogami, domagają się niebotycznych pensji,oferując za to wielkie nic, bo gramy chujowo wszyscy i to pokazały nam jakieś Astany i inne ogóry z Mołdawii…problem leży w mentalności, po co zostać po treningu, lepiej iść sobie na piwko czy wgl coś mocniejszego…jakby w klubie X pojawił się trener który takich właśnie jak mówiłeś że myślą jak panienkę wyrwać, to zaraz by było że to nie człowiek, tylko kat. Polscy piłkarze nie są totalnie nauczeni piłki na zachodzie, gdzie się zapierdala. Oczywiście nie mówię że nie zdarzają się wyjątki w stylu Ribery i Benzema z tą małolatą itp. Jednak przez tą mentalność właśnie dlatego sporo piłkarzy za granicą w dobrym klubie grzeje ławę. Szybko wtedy wypływa kto jaki ma poziom oleju w głowie, a komu zwoje zaczęły się palić. Nie sądze jednak że jesteśmy kolosem na glinianych nogach-co w takim razie powiedzieć ekipach z dołu stawki czy też naszym klubem z poprzednich lat? Zagłębie nie zniknie, są w szatni piłkarze dbający o to(raczej są, Fori, Wąski, zapewne ktoś jeszcze) by nie zniknęło. Od piłkarzy trzeba wymagać, taki rok jak poprzednio nie może się powtórzyć. Pozdrawiam i brawa mimo różnicy zdań za naprawdę trafny komentarz.

    • Czuje sie zaszczycony niczym gwiazda – widac bez mojego wpisu dzien stracony 🙂
      A tak serio, to podzielam zdanie wyrazone przez Olo.
      Dodam ze Stokowiec popelnia blad wystawiajac na boku bloku obronnego malo mobilnego Guldana – jego atutu sa inne.
      Stokowiec slabo reaguje na wydarzenia boiskowe – brakuje mi umiejetnosci plynnego przezjscia z 3-5-2 na 4-4-2.
      ***
      Ponownie rzuca sie wo czy zaleznosc: zawodnik po przygotowaniach przedsezonnowych z silniejszych lig, nawet jesli wczesniej wogole nie gral prezentuje sie lepiej na boisku niz nasi kopacze po przejsciu rodzimego cyklu. Teraz Tuszynski – wczesniej Starzynski.
      ***
      Dalej sadze ze Kubicki malo wnosi do gry w ofensywie, wogole nie jezdzi na doopie w obronie. Ciagle mamy dziure w srodku pola, Chcialbym zobaczyc jak wypadnie para: Matuszczyk-Tosik.
      ***
      Brakuje nam zawodnikow potrafiacych zrobic roznice z pilka przy nodze. Starzrynski bez formy. Powinien odpoczac. Tylko kim go zastapic?
      ***
      Co sie dzieje z Pawlowskim…

  13. „– Oglądaliśmy interesujący mecz, dużo było gry taktycznej. Uważam, że to nie był tak słaby mecz, jak niektórzy mogliby powiedzieć. Żałuję sytuacji, które mieliśmy. Takie bramki trzeba strzelać. Wiem, że zawodnicy chcieli, ale tym razem się nie udało. W Gdyni nie jest łatwo grać, ale szkoda, że nie wykorzystaliśmy tego, co mieliśmy. Zostawiamy dwóch rannych, nikogo zabitego. Mam niedosyt, bo zawsze chce się wygrać.”
    Pytanie za 100 pkt czy treneiro pieprzy zeby pieprzyć czy ma ludzi za debili czy moze jednak ( tego najbardziej się boje ) mówi tak bo tak myśli i czuje? Stawiam na to ostatnie i to oznacza, że jesteśmy w czarnej dupie. Na orlikach jak chlopaki graja na hajs to jest wiecej taktyki niz w tym czyms co wczoraj nam pilkarzyki zaserwowaly

    • Czy trenejro Ojrzyński też pieprzy trzy po trzy? Bo w tym samym miejscu, z którego skopiowałeś wypowiedź Stokowca, jest również wypowiedź trenera Arki, w której mówi, że Zagłębie miało więcej z gry i powinno strzelić 2 gole tuż po przerwie.

      Ale rozumiem, że to Stokowca wina, że Pawłowski nie potrafi z metra trafić do niemal pustej bramki, a Świerczok przy sam na sam panikuje i nie przyjmuje piłki w ostatniej minucie? Ma za nich wejść na boisko?

      Tak czytam i sobie czekam, aż któryś gamoń napisze, że teraz Śląsk gra nieźle, wiec może trzeba by było wziąć takiego trenera jak Urban do Zagłębia, bo on gwarantuje styl.

      Jesteście bandą narzekaczy. I nie idzie wam dogodzić. Nawet miejsce na pudle nie wystarcza, jak widać. Musi być mistrzostwo, bez straty nawet jednego punktu i bramki no i oczywiście w PIĘKNYM STYLU.

      Już jeden trener został zwolniony za brak stylu w tym klubie, mimo miejsca w ścisłej czołówce 1 ligi. Fornalak się nazywał. I po tej decyzji szanownego prezesa Jeża popadliśmy w prawie 6-letni marazm z 50 trenerami i ciągłą walką o utrzymanie, tonami szrotu i biciem piłkarzy. Marazm, z którego wyciągnął nas tak znienawidzony w Lubinie Stokowiec.

      Wszędzie nas szanują i doceniają (ostatnio trener Arki), tylko nie w Lubinie. W tyłkach się wam poprzewracało, a popatrzcie na siebie. Na trybunach to jednego z drugim nie było pewnie od pół roku.

      • A ja uwazam ,ze nikomu nie zalezy na tym by Stokowca zmieniac by zmieniac, wierze ze ludzie by woleli uslyszec ,ze kuzwa kolejny raz zle gralismy ,ze mecz byl nudny bo gralismy slabo, widziec ze cos sie poprawia ,ze widac iskierke nadziei zamiast gadania o tym jak mecz byl ciekawy i byl by inny jak by jeden czy drugi strzelili, jak by Lewandowski wszystko strzelal w Bayernie to by Bayern wygrywal po 10 :0 Stokowiec sam sobie strzela po nogach wypowiadajac glupoty o tym jak to mecz byl fajny taktycznie. Chcesz to chodz podyskutujemy na temat taktyki w tym meczu a nie wyzywasz ludzi bo maja swoja opinie i wracasz do czasow ktore byly zle, czemu nie worcisz do czasow ktore byly dobre??? Do mistrzostwa do ostatniej przygody w pucharach , tak druzyna grala naprawde fajnie i zamiast to dopracowywac to my po 3 latach szukamy jakiegos innego rozwiazania, brak logiki i dlugofalowego myslenia do tego gadanie i mydlenie oczy co by bylo gdyby , kazdy to widzial ,i prosze popatrzec chodz by na lige szkocka czy Irlandzka ,tam gra duzo kolkow ale czego nie mozna im zarzucic to serducha do walki, i czy tak duzo ludzie przychodzacy na mecz oczekuja??? Serducho do walki musi byc a tutaj ciagle sa jakies wojny ,wojenki to zawodnik ma problem z trenerem to trener z zawodnikiem i tak dalej, jak sie komus nie podoba to niech idzie gdzie indziej, ma trener zaufanie w zarzadzie to niech sie zachowuje jak facet z jajami bo narazie to jego druzyna wyglada jak ladny chlopiec bez jaj, popatrz na ludzi ktorzy do nas przychodza na poczatku fajnie wygldaja ale z miesiaca na miesiac dostosowuja sie do reszty, od tego jest sztab szkoleniowy by rozwijac tych ludzi a nie ciagle szukac winy to ten nie strzeli a tameten zle przyjal pilke. Zobacz jak sie poruszamy na boisku? zobacz jak stosujemy presing? zobacz ile mozliwosci zagrania pilki ma zawodnik kktory ma pilke? zobacz jak przechodzimy z defensywy do ataku i odwrotnie?? zobacz jak mentalnie wygladamy jako druzyna jak ci cos przyjdzie do glowy to wtedy mozemy podyskutowac..pozdrawiam…..

      • Nie myl kurtuazji trenerskiej z szacunkiem. Oczekujemy co roku walki o puchary, bo mamy stadion,zaplecze,budżet,akademie. A nie bredzenia że na wiosnę się zobaczy o co walczymy. Stokowiec prowadzi zespół już w 5!!! kolejnym sezonie. Odliczmy pierwszy sezon gdzie jak przyszedł już spadaliśmy, to i tak zostaje 4 sezony. Mógłbym po takim czasie oczekiwać jakiejś filozofii, zalążku stylu, wypracowanych schematów a nie obrażania kibicow pierdoleniem że oglądaliśmy świetny mecz po spotkaniach, których nie dało się oglądać i gdzie oddawaliśmy jeden czy dwa celne strzały. I niech wyciąga wnioski i uczy się na błędach. Bo na razie powtarzamy schemat z zeszłego roku pocieszając a część osób w różowych okularach znowu pociesza się że jest czołówka. Jest też płaska tabela, brak punktowania (3 mecze bez wygranej), brak stylu i tragiczne rezerwy gdzie przecież powinno się gryźć trawę walcząc o pierwszy skład, a co jest każdy widzi.

  14. Do kolegi „brak słów” – po pierwszym sezonie Stokowca i wygraniu I ligi, po zajęciu 3 miejsca – byłem nim zachwycony, po poprzednim sezonie i przy problemach z trenerem od przygotowania fizycznego oraz grach w pucharach stwierdziłem, że to wypadek przy pracy, że pewnie nie wiedział jak przygotowac zespół skoro zaczynają grac tak wcześnie sezon ( puchary ), po rozpoczęciu tego sezonu jestem załamany i uważam, że każdy dzień tego trenera w tym klubie dłużej to dzień stracony. Kolega wyzej doskonale opisal wszystko co chciałem zawrzec w swoim wpisie odnośnie taktyki, poruszania sie po boisku, przesuwania sie stref i pressingu. W tym zespole tego nie ma. A za to odpowiada już trener i jego sztab.

    Kolejna kwestia to podejscie takich osób jak Ty do konstruktywnej krytyki.
    Przepraszam Cie bardzo, ale mecz pilkarski to widowisko, to sa emocje, to jest zaangazowanie, to jest taktyka, to sa umiejetnosc. W meczach naszej druzyny nie ma ani jednej z w.w cech – a Ty temu przyklaskujesz?!?!
    Wszyscy doskonale wiedza, ze poziom tej ligi jest tak zenujący wrecz amatorski, ze tylko dlatego dalej zdobywamy punkty i wg. Ciebie to jest czepianie sie? Co z tego, ze dzisiaj jestesmy na pudle, jak przy takiej grze i tak splaszczonej tabeli za 2 tygodnie bedziemy w grupie spadkowej.

  15. Martwi mnie to ,że jak wygrywamy to prawie brak wpisów……a jak słabsze wyniki to nie idzie się przedrzeć przez komentarze…….doprawdy dziwnym jesteśmy narodem
    bez odbioru

    • moim zdaniem chyba lepsza to sytuacja aniżeli na odwrót-wtedy to by oznaczało że Janusze uznały że „a chuj, nie grają to mam ich gdzieś”, a tak to jednak jest troche konstruktywnej krytyki, nie brakuje po prostu komentarzy „StokowiecOUT” ale jednak ludzie tu interesują się klubem ale nie byli po prostu gdy zdobyli medal i odeszli zapewne po kwietniowych derbach i sromotnym rozczarowaniu…

  16. Macie te komentarze pomeczowe Stokowca – identyczne co kolejke – Tylko idiota nie dostrzeże w nich że Trener nie ma ciśnienia na wygrywanie na wyniki – ( Zresztą pseudo prezes go nie naciska – nikt tu w klubie na nic nie naciska)

    Komentarze Stokowca po przegranych meczach zawsze spokojne bez stresu nerwów broniące piłkarzy wpisujące to jako zamierzoną taktyke i element dugotrwałego planu – drogi która obrał kolejny kroczek w szlifowaniu i wiecznych testach które przeprowadza od zawsze mieszając w dziwny sposób pozycjami zawodników.

    Nie znajdziecie w pomeczowych konferencjach – zwyklego wkurxenia ostrego tonu wypowiedzi sportowej zlosci – cisnienia na wynik – Na spokojnie nic sie nie stało robimy swoje – Zero ambitnego podejcia .

    Stokowiec spedził już u nas troche czasu i nauczył sie że taki mamy klimat że nie ma cisnienia nie trzeba sie scierać kto go pogoni – Pseudo prezes siedzący od początku swojej kadencji cicho jak mysz pod miotła. Ktos wspominał Legie i ich zmiany na pozycji trenera. – Ale tam nie ma miejsca na minimalizm tam jest cisnienie na sukces – tam nie powoluje sie Prezesa pionka ktory wczesniej pracował w marketingu który swoją droga jest jeden z najgorszych w Polsce – Tam od ludzi sie wymaga i rolicza sie ich z tego jak pracują .

    U nas odwieczny kuxidolek na spokojnie bez cisnienia do tego Trener bufon zadufany w sobie przeswiadczony o włąsnej nieomylności – Daj mu paru charakternych piłkarzy do drużyny to ich wywali do 2 składu – bo nie potrafi zejść na ziemie i pogadac na równym poziomie z graczami którzy nie boją sie wyrazić swojego zdania

  17. No właśnie nie ma ciśnienia na sukces,a przecież w słabej polskiej lidze mając stabilny budżet można naprawdę wszystko ogarnąć i coś zdziałać. A u nas mentalność średniaka. Budżet czołówka, presja na wynik sportowy,frekwencja,marketing, przychody z dnia meczowego – środek lub nawet dół tabeli. Biedniejsza Jaga 2 razy w ciagu 3 lat walczyła o mistrza, za pierwszym razem z 17 latkiem w bramce. U nas na samą myśl że hładun bedzie na ławce (kontuzja Forenca) sprowadza się 40 letniego Malkowskiego. Śląsk był 3 sezony w czołówce (w tym zdobył mistrza), biedny Ruch pare sezonów dał rade być 2 lub 3 trzeci. A u nas spokojnie. Tracimy gola z Niecieczą,prowadzenie 2-0 z Płockiem u siebie, jedziemy do osranej Legii bez formy i zamiast zgnieść ich,dobić chowamy się za potrójną gardą. Jest sezon gdzie nikt nie błyszczy, to trzeba korzystać z okazji i klepać, punktować. Ale to trzeba mieć odpowiednie nastawienie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ