fot. akademiakghm.com

W czwartek odbyło się w budynku Akademii Piłkarskiej KGHM Zagłębie Lubin spotkanie dla kibiców i dziennikarzy, którego tematem była kontynuacja działań oraz plan rozwoju Akademii w 2018 roku. 

W spotkaniu uczestniczyli: Marek Wachnik, zajmujący się sprawami marketingowymi Akademii, Dyrektor AP KGHM Zagłębie Krzysztof Paluszek, trener zespołu rezerw Piotr Jacek, trener Andrzej Turkowski, trenerzy grup młodzieżowych, psycholog Paweł Habrat, trener koordynator Witold Lis oraz Menedżer ds. Rekrutacji, Skautingu i Administracji Jacek Jurkiewicz.

fot. Akademiakghm.com

Na spotkaniu przedstawiono strategię rozwoju Akademii Piłkarskiej KGHM Zagłębie w której znajduję się m.in.:

  1. Projekt szkółki bramkarskiej – cel: wychowanie bramkarzy do pierwszego zespołu.

2. Projekt dalszej rozbudowy infrastruktury AP KGHM Zagłębie: boisko piaszczyste i odnowa biologiczna.

3. Projekt wykorzystania nowych technologii w procesie szkolenia.

ProTrainUp – system zarządzania Klubem. Warte podkreślenia jest to, że Zagłębie jest prekursorem tego programu w Polsce i jest obecnie na najbardziej zaawansowanym poziomie użytkowania tego programu w kraju.

Menedżer ds. Rekrutacji, Skautingu i Administracji Jacek Jurkiewicz przedstawił główne aspekty działania skautingu AP KGHM Zagłębie. Na tej płaszczyźnie plasujemy się w pierwszej trójce akademii w Polsce wraz z Legią i Lechem. Nasza baza oraz plan działania, perspektywa rozwoju pozwalają nam konkurować z wcześniej wspomnianymi klubami i nie stawia nas na przegranej pozycji.

Na spotkaniu zaprezentowane zostały przez Marka Wachnika projekty marketingowe AP KGHM Zagłębia, które będą rozwijane.

Wśród nich znajdują się m.in: 

– utworzenie profilów Akademii na profilach społecznościowych
– edytowanie i uzupełnianie informacji na stronie internetowej Akademii
– planowanie nowej strony www dla Akademii
– współpraca z firmą Staropolanka
– promowanie działań charytatywnych
– współpraca z ProTrainUp
– nawiązanie współpracy z prasą i telewizją lokalną
– zagospodarowanie terenów przy stadionie (strefa kibica, boisko, stoiska sprzedażowe, sklep).

Jak poinformował Marek Wachnik, powstanie ścianka wychowanków na której zawisną ich fotografie oraz dodatkowo miniaturki koszulek zawodników, którzy są wizytówką akademii. Osobne miejsce otrzyma Piotr Zieliński z Napoli.

W drugiej części spotkania zgromadzeni goście mogli zadawać pytania i w luźnej rozmowie wymieniać poglądy i wyrażać swoje opinie na tematy dotyczące AP KGHM Zagłębie. Do dyspozycji byli również trenerzy, u których można było uzyskać dodatkowe informacje odnośnie celów sportowych, koncepcji rozwoju poszczególnych zespołów młodzieżowych, a także zespołu rezerw.

Na koniec spotkania Dyrektor Akademii Piłkarskiej KGHM Zagłębie Lubin Krzysztof Paluszek wyszedł z propozycją organizowania tego typu spotkań cyklicznie. Wspólnie ustalono, iż mogłyby one odbywać się po zakończonej piłkarskiej rundzie jesień/wiosna.

Krzychu

Energo Kontrol - partner strategiczny mkszaglebie.pl

2 KOMENTARZE

  1. Sorry, ale z tego artykułu niczego ciekawego się nie dowiedziałem. I widzę tu dwie opcje, albo spotkanie było niezbyt interesujące, albo autor się za bardzo nie postarał.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ