fot. Mikołaj Olszewski

Jak poinformował na twitterze dziennikarz TVRegionalna Adam Michalik, swojego kontraktu z Zagłębiem Lubin nie przedłuży dwójka wychowanków „Miedziowych”. O tym, że odejdzie Jarosław Kubicki mówi się od jakiegoś czasu i z tą myślą oswoiło się już większość kibiców. Tymczasem Michalik informuje, że Zagłebie opuści Arkadiusz Woźniak.

„Wąski” za nieco ponad tydzień skończy 28 lat. W barwach Zagłebie występuje niezmiennie od początku swojej kariery, nie licząc krótkiego wypożyczenia do Górnika Łęczna. W sumie w barwach „Miedizowych” rozegrał 221 spotkań, w których zdobył 35 goli i zanotował 22 asysty.

Sezon 2017/2018 był słabszy w wykonaniu Woźniaka. Zagrał w 32 spotkaniach (średnio 45 minut na mecz). W tym czasie nie zdobył żadnego gola zaliczając dwie asysty.

 

Co sądzicie o takim ruchu?

 

Energo Kontrol - partner strategiczny mkszaglebie.pl

25 KOMENTARZE

  1. Nie ma sensu trzymać kogoś bo jest wychowankiem jak widać po statystykach za dużo Zagłębiu on nie dawał po za atmosfera w szatni 🙂

    • Ostatni sezon tragiczny, ale już np. sezon w I lidze, czy dwa następne w ekstraklasie strzelił trochę ważnych bramek. Czyli z 4 ostatnich sezonów tak naprawdę jeden tragiczny. Jeśli upiera się przy podwyżce, spoko niech idzie. Ale jeśli zgodziłby się zostać za mniejsza kasę to zostawić go. Przyda się ktoś taki na zmiany czy żeby mobilizować chłopaków w meczach rezerw, bo różnie to wygląda jak widzimy.

  2. Ludzie… zobaczcie jak traktowani są nasi wychowankowie w klubie.. Obcokrajowiec zasługuje na mecz pożegnalny w naszych barwach, na naszym stadionie, dostaje koszulkę z liczbą meczy (88?), jakiś obraz, konferencje prasową.. Arek Woźniak zaliczył ponad 220 meczy Kubicki ponad 120 i co dostali od klubu ? WIELKIE G… Zanim zacznie się kogoś wyzywać, że ch..e z nich a nie wychowankowie.. warto trochę pomyśleć.. brak słów. Naszych wyzywacie, a tamten podziękowania dostał na tej stronie. Nic dziwnego, że uciekają, kto by chciał grać przy takich kibicach i w takim klubie. Zawsze wyzywany zagraniczny szrot milej potraktowany- w głowie się nie mieści. Każdy narzeka na ten zarząd, myślicie że coś się zmieniło?!

    • Troche racji w tym jest. ALE. Todor byl charyzmatyczna osoba. Zżywal sie z ludzmi, parl do przodu, bronil kolegow i nie dawal sobie w kasze dmuchac. Mial braki techniczne ale nadrabial walka, pozniej juz wiek robil swoje i widac bylo mniej paliwa na boisku. Natomiast taki Kubicki.. cicha, skromna myszka. Nie mowie ze to zle, tymbardziej ze rewelacyjnie wprowadzil sie do zespolu i duzo pomogl kolegom w wielu spotkaniach. Tyle ze od dlugiego czasu myslami jest gdzie indziej, gra totalnie zle (skupialem czasem na nim uwage) i po takim duzym zjezdzie formy, chlopaczek przychodzi i zada pensji na poziomie prezesa dobrze prosperujacej firmy. Tzn ze cos tu kurwa jedt nie tak. Todorovi skonczyl sie kontrakt i on byl wdzieczny za gre w naszych barwach, a Kubicki nigdy jakos nie przywiazywal sie specjalnie do Lubina, barw, kibicow, klubu i po paru latach ma czelnosc przyjsc po ogromna fure kasy za walenie w ch**a ?! To jest ta subtelna roznica. Odbiór zachowania i postawy ma duze znaczenie i niebwolno generalizowac ze tobwychowanek wiec trzeba przed nim czerwony dywan rozwijac. To samo bylo z Piatkiem. Szkoda bo po Jarku akurat sie tego nie spodziewalem ale jak widac kazdy ma swoja cene niestety

    • Tu raczej chodzi o atmosferę przy negocjacji kontraktów. Todorovski zostawił dużo zdrowia przez lata gry dla ZL ale nie jest już w stanie podnosić poziomu drużyny, więc nie przedłużamy kontraktu i ładnie go żegnamy. Wszyscy są szczęśliwi. W przypadku Kubickiego i Woźniaka jest wyraźnie powiedziane że się NIEPOROZUMIELI przy negocjacjach czytaj chcieli podwyżkę co w przypadku obu panów jest irracjonalne ponieważ sezon w ich wykonaniu mocno przeciętny albo nawet i słaby.

      • A o Todorowskim były wcześniej informacje, że nie przedłuzy kontraktu? Dopiero informacja na konferencji odnośnie meczu pożegnalnego.
        A skąd Wy możecie wiedziecieć o atmosferze rozmów jednego czy drugiego ?! Todorowski też się nie porozumiał skoro kontraktu nie przedłużył proste i logiczne, jakby się porozumieli to by przedłuzyli. Klub przedstawia sprawę tak jak im wygodnie, oni podają informacje w taki sposób żeby kibice naprawdę sądzili, że nasi wychowankowie są „be” a oni robili wszystko by ich zostawić.. Jakby to wyglądało gdyby napisali, że nie chcą wychowanków?
        Btw. Ostatnio gdzieś była wypowiedź, że teraz będą pozyskiwać doświadczonych zawodników, a nie korzystać z akademii.. proste, tylko trzeba włączyć myślenie. Skąd ktoś może wiedzieć jakie oczekiwania finansowe mieli? Skoro rozmowy są prowadzone postronnie i obowiązuje ochorona danych kontraktowych? Więc albo dziennikarze wymyślają, albo ktoś podał im fałszywe informacje, żeby właśnie żadnemu kibicowi nie było szkoda chłopaków, tylko wyganiali i wyzywali ich, że taką kasę chciali niż żeby ktokolwiek miał pretensje do klubu..
        A pisanie, że Todor bardziej zasłużył przez cechy charakteru, albo że zostawił dużo serca.. śmiechu warte, Arek z Jarkiem jak widać po liczabach zostawili więcej na boisku niż on..

  3. I tu dużo racji. Zgadzam się w 100 %. Niech idą bo tutaj najemników się szanuje a swoich nie. Ale myślę że nie wszyscy kibice są tacy co wychowankom życzą źle. Ale dużo jest takich co zazdroszczą kasy i dlatego tak pisza z jadem . Ale dlaczego nasi mają zarabiać mniej niż najemnik? Każdy w pracy chce zarabiać tyle co inni, bez wyraźnych różnic a dla nich to praca. Dziekuje Woźniakowi i Kubickiemu za walke w 1 lidze i w ekstraklasie. Powodzenia w innych klubach

  4. Ludzie są dziwni. Najpierw cały sezon psioczą gonić leszczy bo słabi. A jak mają odejść to nagle zostańcie plissssss nieeeeeeeee. Brawo Wy

  5. To niestety jest zrozumiały ruch. Woźniak jest już ikoną tego klubu, docenimy go w pełni dopiero za jakiś czas, lecz pod względem piłkarskim niestety dawał drużynie dość niewiele. Miałem nadzieję, że Wąski jeszcze powalczy, nawiąże formą do lat poprzednich i zasłuży na nowy kontrakt. Szkoda, że to już koniec.

    Co do meczów pożegnalnych i traktowania naszych wychowanków – gdyby decyzja podjęta byłaby wcześniej, to na pewno nikt na złość nie potraktowałby ich gorzej niż Todora, przecież dopiero co agent Kubickiego mówił, że Jarek może jednak przedłużyć kontrakt. Na Arka być może też ktoś jeszcze liczył, gdyby chociażby mecz z Wisłą wyszedł mu lepiej, to kto wie – może dostałby ten naciągany pod względem piłkarskim, ale w pełni zrozumiały pod względem pozycji w drużynie kontrakt. Niestety nie wyszło, wielka szkoda.

  6. Teraz to dotarło do was że w tym Klubie się swoich nie szanuje? mój tato był młody jak grał w ZL było paru chłopaków którzy na prawdę dobrze grali, opowiadał jak przylazł niejaki Andrzej Wójcik wielka gwiazda po znajomościach uja grał ale on ma grać i koniec a ty zamknij ryj. i tak od wieków, więc jak tu się z tym Klubem utożsamiać i chodzić na te dziadostwo, ani Akademia ani pierwsza drużyna nic nie osiągnie,

  7. Wąski, Forenc, Kubicki, Tosik do widzenia, powodzenia i żegnam bez rozpaczy!!!! Z tej mąki chleba nie będzie. Na pożegnanie trzeba sobie zasłużyć !!! To ZL ich wypromowało i mogli tak postąpić jak Jach ( szacunek),że klub na nim zarobił- to jest miara klasy i poziomu.Kupić za tych 4 jednego, ale prawdziwego grajka. Pozdrawiam kibiców ZL.

  8. Kazdy z w/w to drewno do potegi .Nie ma znaczenia czy wychowanek czy nie to jest ich praca i sentymentow nie ma jak sa slabi.

  9. Chłopaki mają już swoje lata więc znalazł się ktoś kto zapłaci więcej to niech idą. Kiedyś trzeba zarobić ciut więcej by zarobić na emeryturę.

  10. A za co mają kibice Szanować Wożniaka czy Kubickiego ? albo za co ma zarząd dac im podwyżke ?
    Czy ty nie rozumiesz jeden z 2 że ich poziom sportowy jest delikatnie mówiąć mocno przecietny ?

    Że samo trzymanie ich w klubie na dotychczasowych warunkach finansowych było i jest mocno wątpliwym posunieciem jak popatrzysz na jakość sportową której nie wnoszą.

    Szanować to ich mogą chlopaki z klubu kibica za to że swój że wychowanek że sie stara -Ale już trzezwo myslący kibic dostrzeże fakt – żeby grać w solidnej ekstraklasowej drużynie nie wystarczy sie starać przedewszystkim trzeba mieć umiejetności na odpowiednim poziomie to podstawa .

    Jak klub mimo wszystko szedł na reke tym grajkom i przedłuzał kontrakt to okazało sie że oni chcą podwyżki co już jest całkiem absurdalne.

    To tak jakby swego czasu Adrian Rakowski zarządał podwyżki i zagroził że w przeciwnym wypadku odejdzie…
    Przestance ciągnąć za uszy pewne osoby w tym klubie bez żadnego logiczne wytlumaczenia nie można całe życie jechać na opini wychowanka – Jakość trzeba pokazywać na boisku czy ta wspomniana dwójka prezentowała wystarczającą jakość w swójej grze przez te lata spedzone u nas – żeby klub zgodizł sie na podwyżki dla nich i przedłużył im kontrakt ? Wątpie

  11. Co Do Forenca to on wygodny chłopak jest – Złapał Jelenia – ( Zagłebie ) i siedzi na dupie i bierze kase za Darmo.
    Oczywiste jest że nie ma żadnych szans na gre bo jest zwyczajnie za słaby na ekstraklase i wykorzystuje to że nas mało rozgarniety zarząd za Darmo przedłuża mu kontrakt co sezon.

    Czy on jest perspektywstycznym dobrze rokującym ciągle rozwijającym sie talentem ? Czy raczej gościem któregowiekszość kojarzy jedynie z energicznego rozkrecania atmosfery w szatni po wygranych meczach w których jego udział był zerowy.

    A co do tego że jest wygodny – to woli siedzieć na dupie w ciepłym gniazku i brać kase za free zamiast zgłosić cheć odejśćia w inne miejsce np do średniaka z 1 ligi i powalczyć o swoją kariere – kosztem mniejszej kasy – Miał sezon na zapleczu ekstraklasy jak spadlismy gdy bronił równo – Potem spadki formy sporo głupich błedów – W ekstraklasie to on sobie nie pogra kwestia czy lepiej siedziec na dupie i brać kase za darmo czy odejść i grać regularnie w chociażby 1 lidze – choć zapewne kosztem mniejszej kasy….,

  12. Co Do Forenca to on wygodny chłopak jest – Złapał Jelenia – ( Zagłebie ) i siedzi na dupie i bierze kase za Darmo.
    Oczywiste jest że nie ma żadnych szans na gre bo jest zwyczajnie za słaby na ekstraklase i wykorzystuje to że nas mało rozgarniety zarząd za Darmo przedłuża mu kontrakt co sezon.

    Czy on jest perspektywstycznym dobrze rokującym ciągle rozwijającym sie talentem ? Czy raczej gościem któregowiekszość kojarzy jedynie z energicznego rozkrecania atmosfery w szatni po wygranych meczach w których jego udział był zerowy.

    A co do tego że jest wygodny – to woli siedzieć na dupie w ciepłym gniazku i brać kase za free zamiast zgłosić cheć odejśćia w inne miejsce np do średniaka z 1 ligi i powalczyć o swoją kariere – kosztem mniejszej kasy – Miał sezon na zapleczu ekstraklasy jak spadlismy gdy bronił równo – Potem spadki formy sporo głupich błedów – W ekstraklasie to on sobie nie pogra kwestia czy lepiej siedziec na dupie i brać kase za darmo czy odejść i grać regularnie w chociażby 1 lidze – choć zapewne kosztem mniejszej kasy….,

  13. Na całym, w całej Polsce, kibice wielbią wychowanków, a u nas …
    Jak taki Jagiełło coś zjebie (a jest ciągle młody) to z trybun i w komentarz lecą ku.wy,
    jak Slisz miał słabszy mecz- Lewandowski kogo ty wpuszczasz …
    Woźniak i Kubicki mieli słabszy sezon – tak pierwszy, wczesniej zapier.alali aż miło, pozostałe (często człapaki) w drożynie też zaczynali biegać. to akurat dwaj kolesie, który zapieprzali od linii do linii.
    Kiedyś słuchałem Strejlaua (większość tutaj komentujących powie, ze to komentator EuroSport …) mówił, że jak piłkarzowi rodzi się dziecko, to często sezon ma straty …
    Wszędzie wychowanków się wielbi i przede wszystkim wybacza więcej niż innym, a u nas … mamy poziom kibicowania jaki mamy, tak trybunach, na Przodku jak i w tych komentarzach …

    Panie Arku, Panie Jarku (jeśli odchodzicie) wielkie dzięki za hektolitry potu i zdrowia jakie zostawiliście na boisku dla WZL. Jako lubinian identyfikuję się z drużyna w której grają „nasi”. Po waszych bramkach nawet radość była większa. Nasza radość i Wasza radość!!!

    Czym więcej wychowanków, tym większa identyfikacja kibiców z drożyną. U nas co raz mniej wychowanków i … kibiców na trybunach, co szczególnie odczuwa Przodek i liczby wyjazdowe …

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here