fot. Tomasz Folta/Zagłębie Lubin S.A.

W spotkaniu 12. kolejki LOTTO Ekstraklasy pomiędzy Zagłębiem Lubin a Lechią Gdańsk nie zagra na pewno Lubomir Guldan. Jeden z liderów Zagłębia otrzymał w meczu z Ruchem czwartą żółtą kartkę w sezonie, przez co będzie musiał pauzować w jednym meczu.

Zagrożeni pauzami nadal są Jakub Tosik oraz Jarosław Kubicki.

Energo Kontrol - partner strategiczny mkszaglebie.pl

12 KOMENTARZE

  1. Mecz z Lechia u nas za 2 tygodnie. Frekwencja frekwencja frekwencja. 14 dni. Czas ruszyć z marketingiem. Panowie nie śpimy drużyna w czubie ale frekwencja u nas dramat. Promować ten mecz. Co z obchodami? KL chyba o nas zapomniała i kary żadnej nie dali..nie wieże.

  2. Frekwencja w Lubinie to żenada.Puste trybuny za jedną z bramek to już stały rytuał.Po co było budować taki stadion a potem wpuszczać kibiców tam gdzie oni tylko chcą.Mam propozycję to zburzyć te trybuny za bramką,problem sam się rozwiąże.W TV te trybuny wyglądają żałośnie.Wstyd.Włodarze Zagłębie i tak nie czytają co my tu piszemy.Mają to gdzieś.

      • Był nie tak dawno w koncu sukces w postaci trzeciego miejsca, były puchary, do tego dobry klimat dla piłki w Polsce (reprezentacja, Lewy, Euro) i co z tego:

        -Promocja karnetów i ich sprzedaż była taka, że nawet się nie pochwalili się ile poszło
        -Wyszła nowa koszulka meczowa, z tym że nie było jej w sklepie bo „czekają na dostawę”
        – sklep online nieczynny przez wakacje
        – mecz z partizanem olany marketingo, a można było przy odrobinie chęci zrobić cały stadion,do tego nie wpuszczono całej oprawy,a mogło być naprawdę widowisko na trybunach
        – strona akademii: porażka (czy tak trudno dać zdjęcia boisk, wizualizacje bursy, jakiś wirtualny spacer po akademii i przede wszystkim regularne aktualizacje)
        – wejście na stadion: porażka
        – żarcie: porażka (sposób i szybkość obsługi)
        – 70lecie, szkoda komentować

        Ogólnie: dużo pie…. lenia że kibice są najważniejsi, i wielkie nic poza gadaniem.
        A szkoda, większość tych rzeczy można ogarnąć chęciami i minimalnymi lub żadnymi nakładami finansowymi.

  3. Panie Sadowski, był Pan dyrektorem marketingu, jest Pan prezesem. Przed zakończeniem meczu kilkaset osób z prostej schodzi do barierek. Czy pomyślał Pan kiedyś , dlaczego ?
    Podpowiem, cały parking samochodowy od strony przejazdu kolejowego posiada tylko i wyłącznie jeden wjazd ,ale też jeden wyjazd. Na wyjazd trzeba czekać często kilkadziesiąt minut, ponieważ nikt z marketingu nie jest w stanie wpaść na pomysł , aby podnieść szlaban i udrożnić drugi wyjazd. Bardzo trudne zagadnienie, wręcz niemożliwe, jak widać do realizacji przez nasz klub. Ale czy komuś na tym zależy ??

    • Podejrzewam, że przyjazd i ten tragiczny wyjazd po meczu jest związany z tragiczną infrastrukturą wokół stadionu oraz obostrzeniami policji, która zabezpiecza imprezę masową i kieruje ruchem. Nie zmienia to faktu, że ludzie od lat się męczą, denerwują i tłoczą jak bydło w PRL-u. Wypadałoby zacząć w końcu DZIAŁAĆ, a nie słodko pierdzieć w wywiadach. Frekwencja natomiast to rzecz bardzo ważna i nie mam pojęcia jak do tej pory ludziom w klubie nie udało się NIC w kwestii jej podwyższenia. Jeśli ktoś nie ma pojęcia o pracy jaką wykonuje, to niech ją zmieni.