Zagłębie Lubin dziś ogłosiło, że amerykańska firma NIKE będzie ubierała nasz zespół do końca sezonu 2024/2025. Za realizację umowy będzie odpowiadał pośrednik R-GOL.

Czy są to dobre informacje? Naszym zdaniem niekoniecznie. Realizacja umowy przez R-GOL wcale nie oznacza zmiany, bowiem owiany złą sławą Kraksport połączył się niedawno z R-GOL-em i jest to w zasadzie to samo.

Wzory koszulek nie są jeszcze znane, ale raczej nie powinniśmy się spodziewać czegoś nadzwyczajnego. Choć jesteśmy orędownikami angażowania kibicowskiej społeczności w różne projekty, tak organizację konkursu na zaprojektowanie koszulki meczowej przez dzieci, uważamy za pomysł katastrofalny, wszak wiele klubów - także w Polsce - przywiązuje do tryktoów meczowych wielką wagę i w ich projektowanie angażuje najlepszych grafików. Znając zwycięskie prace, które możemy obejrzeć tutaj, możemy niestety spodziewać się pomarańczowo-czarnego katalogowego potworka z nadrukowanym elementem związanym z klubem - co zostanie zapewne nazwane koszulką dedykowaną. Jak będzie ostatecznie, dowiemy się za niecałe dwa tygodnie.

- Jestem bardzo zadowolony z nawiązania współpracy z firmą R-GOL. Partnerem technicznym Zagłębia Lubin przez najbliższe 3 lata będzie firma Nike. W produkty tej uznanej światowej marki ubrani będą nie tylko piłkarze i sztab pierwszej drużyny KGHM Zagłębia, ale także młodzi adepci i szkoleniowcy Akademii Piłkarskiej KGHM Zagłębia. Myślę, że świetnym rozpoczęciem naszej współpracy była możliwość stworzenia dedykowanej koszulki meczowej na sezon 2022/2023 PKO BP Ekstraklasy. W procesie twórczym na projekt koszulki wzięli udział niepełnoletni kibice Miedziowych, co w mediach odbiło się szerokim echem. Dziękuję naszemu partnerowi za zaufanie i mam nadzieję, że wspólnie sięgniemy po sukcesy zarówno w piłce seniorskiej, jak i młodzieżowej - powiedział Prezes Zarządu Zagłębia Lubin S.A. Michał Kielan.

- Lubin to od kilkudziesięciu lat niezwykle ważne miejsce dla polskiego futbolu, dlatego cieszymy się, że mamy możliwość współpracy z tak zasłużonym klubem jak Zagłębie i głęboko wierzymy, że zrealizujemy wspólnie wyznaczone cele. Zapewnienie niezbędnego wsparcia technicznego dla pierwszej drużyny, a także licznego grona adeptów lubińskiej akademii, to dla nas wyróżnienie i dowód zaufania. Nasze priorytety o lat skoncentrowane są na profesjonalnej obsłudze i dostarczaniu Kibicom niezapomnianych emocji. Jestem przekonany, że przed nami wiele ciekawych projektów także na polu eventowym. Dla naszej formy to kolejny ważny krok w rozwoju - zaznacza Marcin Radziwon, Dyrektor Generalny R-GOL.

źródło: Własne, zaglebie.com

KONKURS TYPERA

mkszaglebie.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z MKSZaglebie.pl. Wygrywaj nagrody!

DODAJ KOMENTARZ (NIEZALOGOWANY)

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!
 

KOMENTARZE (8)


02.07.22 16:13
guest profile picture
No nie jestem tak światowy jak ty amateo. Barcelona powiadasz… tylko tam to jest pod typowego kolesia, który chce zobaczyć stadion i raczej kupić pamiątkę ze stadionu a nie jest koniecznie kibicem Barcy. Nie ma co gadać. Kupuj skarpetki i świąteczny kubek Zagłębia i ciesz się nowymi strojami w kolorze pomarańczowym. Pewnie na prezentacji zrobisz wielkie oczy, bo coś czuję, że stroje to będzie bomba???? Skoro podpisują umowę na 10 dni przed prezentacją, to firma pewnie przygotowała coś specjalnego…

processing comment 0 0
02.07.22 07:30
A może dla odmiany tak coś pozytywnego? To źle tamto źle ... Mój syn zwiedzał niedawno Allianz Arenę i wśród kilku gadżetów przywiózł sobie m.in zapalniczkę i kubek więc jakoś specjalnie nie odbiegamy od Europy ... Dla mnie najlepsza koszulka jaką widziałem to ta z edycji z kopalnia na boku z cyklu Miedziowa tożsamość - jesteśmy klubem górniczym i trzymajmy się tradycji, wielu kibiców to górnicy i szanujmy ich bo zbudowali to miasto i region bez nich bylibyśmy dalej miasteczkiem za lasem - a koszulki czasem są bardziej lub mniej trafione ale najważniejsza jest gra a to ma mniejsze znaczenie

Też wolałbym 4F to to polska marka

processing comment 0 0
02.07.22 06:36
Przypominam, że koszulki nie grają i nie pomogą w osiągnięciu lepszego wyniku.

processing comment 1 0
01.07.22 22:53
Sami fachowcy od PR i marketingu...



*



Lubin to gornictwo. I z tym wiaze sie wszystko. Koszulki tez. Chcecie moze wieze Eiffla? Albo Big Bena na koszulkach? Byl konkurs to trzeba bylo sie wykazac. Zawodowi narzekacze.



*



Jest tez drugi aspekt. Wiecie co mowia kibice klubow gdzie koszulki sa czesto zmieniane? Ze klub rabie ich na kase bo dziecko zawsze chce miec aktualna koszulke...



*



W doopie byles i goowno widziales. Jedz pozwiedzac to zobaczysz ze na calym swiecie zarabia sie na tych skarpetkach, dlugopisach czy kubkach..



Chcesz wiedziec ile kosztuje na Camp Nou zdjecie z Pucharem Champions League?  

processing comment 1 0
01.07.22 20:43
Patrzac oglednie i tak bez jakiejs mocnej krytyki to mamy czy mielismy najmniej ciekawe koszulki. Bez wyrazu mdłe. Mam nadzieje że beda ciekawsze

processing comment 0 0
01.07.22 20:33
Myślałem że będzie 4F...

processing comment 0 0
01.07.22 20:18
guest profile picture
I zapomniałem o najważniejszym w sklepie: odznaki metalowe Zagłębia… zastanawia mnie ile rocznie klub zarabia na sprzedaży takich wybitnych gadżetów. Ludzie cieszcie się ekstaklasą, bo to chyba ostatni albo przedostatni sezon maksymalnie. I później już chyba nigdy łba nie podniesiemy. Fachowcy po szemranych układach. Zawód prezes albo dyrektor…

processing comment 0 0
01.07.22 20:05
guest profile picture
Czyli dalszy ciąg nędzy w tym klubie. Dziadostwo rządzi. Przecież te koszulki od nike są tak nijakie jak kupa żaby. Ile lat współpracujemy z nike??? I co z tego wynika??? K…a nic. Jakiś powiew świeżości by się przydał. Widzieliście koszulki braci z Bydgoszczy z 4f ??? Można??? Ale nie u nas, bo rządzi banda nieudaczników i minimalizm. Zreszta cały dział skierowany do kibica to śmiech na sali. Sklep klubowy z zapalniczkami, skarpetami i krawatami mówi wszystko. K…a lata 90. i to wczesne

processing comment 0 0