Pierwszy mecz domowy w sezonie 2022/2023 nie zakończył się tak, jak oczekiwaliśmy. W 19. kolejce PKO BP Ekstraklasy "Miedziowi" przegrali z Legią Warszawa 1:2. Z przebiegu całego spotkania należy obiektywnie uznać ten rezultat za sprawiedliwy, bo nasz rywal był w sobotni wieczór w wielu aspektach lepszy.

Choć obecnie Zagłębie Lubin i Legia Warszawa są na dwóch różnych biegunach, to obie drużyny łączyło to, że ewentualna zdobycz kompletu punktów może znacznie poprawić komfort w tabeli PKO BP Ekstraklasy. Jeśli chodzi o lubinian, w kontekście walki o utrzymanie, z kolei legioniści mogli zbliżyć się do lidera. Spotkanie miało oczywistego faworyta, była nim Legia i na nasze nieszczęście widać było przewagę rywali w wielu aspektach. Zespół z Warszawy był bardziej dojrzały piłkarsko i grał dużo mądrzej. 

Trener Waldemar Fornalik nie zdecydował się na rewolucje w składzie i było to oczywiście zrozumiałe, szczególnie po zwycięskich derbach. Jedyną korektą była wymuszona zmiana Mateusza Bartolewskiego, który był zawieszony na Arkadiusza Woźniaka. Choć ta pozycja była do obsadzenia, to nikt nie spodziewał się chyba, że na lewej obronie wyjdzie właśnie "Wąski". Spowodowane to było problemami w tygodniu Matuesza Grzybka, a także absencją Gurama Giorbelidze. W składzie rywali najważniejszą informacją było to, że po problemach zdrowotnych w pełni sił był już Josue i mógł z nami zagrać od pierwszych minut.

Od pierwszych minut więcej z gry miała Legia, która zdominowała środek pola i szukała swoich okazji w szybkich atakach. Groźnie było już w 2. minucie spotkania, ale pojedynek z Ernestem Mucim wygrał Jasmin Burić. W kolejnych minutach swoje szanse mieli Rafał Adamski oraz dwukrotnie Kacper Chodyna, ale "Miedziowi" nie potrafili znaleźć drogi do bramki Legii.W 37. minucie Josue podał na wolne pole do Pawła Wszołka, ten zgubił Arkadiusza Woźniaka, który źle zachował się w obronie, zawodnik Legii wpadł w pole karne, ograł Aleksa Ławniczaka i sprytnym strzałem pokonał Jasmina Buricia. Sędzia jeszcze sprawdzał bramkę na wozie VAR, ale nie dopatrzono się złamania przepisów i rywale mogli cieszyć się z prowadzenia. Do przerwy legioniści prowadzili zasłużenie 1:0.

W drugiej połowie Zagłębie Lubin zaprezentowało się znacznie lepiej, ale nadal dość koślawo budowało swoje ataki. Zamiast gola dla lubinian, oglądaliśmy trafienie dla gości. Josue w 59. minucie dośrodkował w pole karne, lekko piłkę trącił Ernest Muci i pokonał Jasmina Buricia, który w tej sytuacji powinien lepiej kontrolować swoje ustawienie. Siedem minut później Zagłębie Lubin odpowiedziało golem Łukasza Łakomego, który po podaniu Sasy Zivca zdecydował się na uderzenie z dystansu prawą nogą, pokonując nie do końca dobrze ustawionego Kacpra Tobiasza. Do końca meczu zawodnicy z Lubina nie stworzyli już sobie żadnej bardzo dobrej sytuacji i ostatecznie ponieśli porażkę w starciu z Legią.

Z plusów należy wskazać frekwencję i zaangażowanie kibiców, którzy mimo niekorzystnej aury zjawili się w liczbie 8427 głów na trybunach.

Kolejny mecz Zagłębie Lubin rozegra 12 lutego o 12:30. Rywalem dwukrotnego mistrza Polski będzie Piast Gliwice, czyli była drużyna trenera Waldemara Fornalika. Spotkanie zostanie rozegrane na Stadionie Zagłębia.

4 lutego 2023, 20:00 - Lubin (Stadion Zagłębia)

Zagłębie Lubin 1:2 Legia Warszawa

bramki: Łakomy 66 - Wszołek 37, Muçi 59

Zagłębie Lubin

1. Jasmin Burić - 27. Bartłomiej Kłudka, 2. Bartosz Kopacz, 5. Aleks Ławniczak, 11. Arkadiusz Woźniak (76, 13. Mateusz Grzybek) - 26. Kacper Chodyna (90, 9. Tornike Gaprindaszwili), 6. Tomasz Makowski, 99. Łukasz Łakomy, 18. Filip Starzyński (76, 21. Tomasz Pieńko), 39. Damjan Bohar (46, 7. Saša Živec) - 19. Rafał Adamski (72, 90. Dawid Kurminowski).

Legia Warszawa

1. Kacper Tobiasz - 17. Maik Nawrocki, 55. Artur Jędrzejczyk, 5. Yuri Ribeiro - 13. Paweł Wszołek, 99. Bartosz Slisz, 86. Igor Strzałek (69, 8. Rafał Augustyniak), 27. Josué (89, 11. Róbert Pich), 25. Filip Mladenović (78, 28. Makana Baku) - 39. Maciej Rosołek, 20. Ernest Muçi (78, 7. Tomáš Pekhart).

żółte kartki: Kopacz, Starzyński.

sędziował: Jarosław Przybył (Kluczbork).
widzów: 8427.

Zagłębie Lubin - Legia Warszawa

Stadion Zagłębia, Lubin 04-02-2023, 20:00
PKO Ekstraklasa, Kolejka - 19. kolejka

1:2
(0:1)
źródło: Własne, 90minut.pl

KONKURS TYPERA

mkszaglebie.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z MKSZaglebie.pl. Wygrywaj nagrody!

DODAJ KOMENTARZ (NIEZALOGOWANY)

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!
 

KOMENTARZE (36)


07.02.23 15:38
https://weszlo.com/2023/02/07/jakub-swierczok-zaglebie-lubin-transfer/

processing comment 0 0
07.02.23 11:56
My się wreszcie wzmacniamy czyli Zagłębie ? Czy lecimy w dół i spadamy ?

processing comment 0 0
07.02.23 08:47
guest profile picture
Siema WZL. Czego wy chcecie od tych naszych juniorów Kłudka, Łakomy, Pieńko. Wiadomo że chciało by się mieć już Barcelonę ale spokojnie. Może zacznijmy od tych co najlepiej Zarabijają Starzyński, Bohar, Żyviec bo Ci czy coś dają. Tak comiesięczny rachunek. Przykro mi to pisać ale taka jest prawda jeszcze 4-5 lat temu wzdychaliśmy do nich bo to byli Idole teraz przeciętni zawodnicy.
Walimy Piasta i rycerze Wiosny jadą do przodu.

processing comment 0 0
05.02.23 23:02
@[UserID=262]amper[/user] Ciężko powiedzieć czy Śląsk ma słabą drużynę, dzisiaj wygrał z Pogonią. W lidze takiej jak nasza często o wyniku decyduje dyspozycja dnia, a naszym chłopakom trzeba oddać to że mecz ze Śląskiem zagrali dobrze i zasłużenie wygrali. Mecz z Legią wyglądał inaczej, Legia wygrałą z pomocą sędziów, mentalnością i cwaniactwem. Myśmy go przegrali mentalnie i taktycznie.Tak jak pisałem pewnych elementów już w tych zawodnikach co mamy nie zmienimy, bo to są lata szkolenia. Trzeba wspieraćkażdy dobry ruch i na tym się skupić. Miejmy nadzieję że z roku na rok znajdą się chłopcy którzy pociągnął pociąg Lubin w innym kierunku niż walka o utrzymanie. Problem jest tutaj taki że poprostu ciężko będzie nam ich zatrzymać jak pierwsza drużyna będzie walczyć o ogórki.

processing comment 0 0
05.02.23 21:17
Sevela zwykl mowic "mentality".

Coz, Legia to bufony ale ich pewnosc siebie dodaje im +20%.

I tak jest na zachodzie: nie jeden polski pilkarz mowil ze przegrywal rywalizacje bo inni byli tak pewni siebie ze dodawalo to im pewnosci siebie. A biedny polaczek tulił ogon i przegrywał przez to rywalizacje. Legia taka arogancja i pewnoscia siebie wygrywa sporo meczow, zwlaszcza z mniejszymi klubami.

My na mecz wyszlismy w obsranej zbroi i przez 70 min nawet nie pierdnelismy.

*

Pewnym siebie, niektorzy powiedza ze wrecz aroganckim jest Kozlowski. I on odniesie jakus sukces w pilce noznej. 

processing comment 0 0
05.02.23 21:00
Po Śląsku nic nie chciałem pisać bo Śląsk był przeraźliwie słaby a tutaj panowała podnieta bo wiadomo, że wygrana w takim stylu ze Śląskiem smakuje wybornie. Legia była słaba jak bardzo często w meczach z nami ale standardowo wygrała bo Legia z Zagłębiem wygrywa już przed meczem. Jakkolwiek słaba nie byłaby Legia, ktokolwiek nie byłby naszym trenerem to jednak 6 pkt. z Zagłębiem przed sezonem mogą sobie dopisać i to się długo nie zmieni. U nas braki w podstawach, ewentualnie co poszło do góry to przygotowanie fizyczne i to byłoby na tyle.

processing comment 0 0
05.02.23 19:25
Mecz w ktorym Pienko wyszedl w podstawie, po prostu mu nie wyszedl. Cos nie zagralo, czy to fizyka czy glowa trudno powiedziec. Ale na pewno sie skreslac, on ma 19 lat i za pol roku bedzie silnym punktem ZL.

*

Nic ci nie poradze ze ZL to nie Rakow.

U Papszuna jak nie robisz pistepiw to kop w dupe na pozegnanie. U nas zazwyczaj trzyma sie delikwentoe na kontrakcie do konca.

Chociaz cenie Burlikowskiego za to ze zaczal cos dzialac w tej materii

Edytowano : 2023-02-05 19:28:58

Ps

Juz o tym pisalem. ZL dla paru groszy z Pzpn wciela w szkoleniu "narodowy model gry". Czyli de facto trenuje tak samo jak inne akademie w Polsce. To po co bylo sciaganie holenderskiego modelu? Pozniej graja beztalencia pilkarskie w lidze.

processing comment 0 0
05.02.23 19:09
@[UserID=358]Ed[/user] dokładnie jak piszesz. Amateo ja bym powiedział że żygać mi się chce jak sie tych piłkarzy trenuje czy to ich wina że przeszli taki a nie inny trening ? Dlaczego piszesz że Tomek Pienko nie dałrady? To wlasnie takie myślenie że raz drugi coś nie wyjdzie to już trzeba chłopa skreślić, mam nadzieję że trenując młodzież tak samo nie postępowałeś, bo presja narzucna przez trenera na młodego człowieka nie pomaga, młody człowiek potrzebuje wsparcia i świadomości że może popełniać błędy, czy jak uczyłeś się chodzić odrazu zaczełeś biegać ??? nie setki razy upadłęś ale nikt cie na wozek inwalidzki nie posadził za to że upadłęś więc dlaczego tak szybko odpalamy młodych zdolnych zawodników po jednym czy dwóch błędach ,a seniorzy mogą grać piach i pół roku i tak maja plac ???

processing comment 0 0
05.02.23 19:03
guest profile picture
Ciezko jest cokolwiek ugrac z Legia grajac takimi ludzmi jak Wozniak czy Makowski. Podpisalismy umowe z G. Polkowice, prosze oddac. PS. Josue i Wszolek to tęczowa para ciepłych chłopców ? Po Jedrzejczyku sie nie spodziewalem, ze to kawal pajaca i lali. Sedziowanie to kpina.

processing comment 0 0
05.02.23 19:01
Fornalik już wskazał, kto jego zdaniem odbiega poziomem od Ekstraklasy. Od razu widać kogo nie ma nawet na ławce rezerwowym a kto został do niej przyspawany. 

Edytowano : 2023-02-05 19:02:38

To był komentarz do wątku trenerskiego.

processing comment 0 0
05.02.23 18:58
@[UserID=252]Olo77[/user]  zgadzam sie w kwesti szkolenia.

Co do Pienko, to chyba nie znosi on zbyt dobrze trudow meczu od poczatku. Byl juz wystawiany od pierwszej minuty i nie dal rady.

On potrzebuje jeszcze odrobine czasu choc fizycznie wydaje sie byc gotowy.

*

Widze polskich pilkarzy i az rzygac sie czasami chce na to co reprezentuja.

processing comment 0 0
05.02.23 18:32
@[UserID=221]amateo[/user]  skoro trenowałeś dzieci tak jak piszesz to powinieneś doskonale zauważać ilu naszych zawodników ma braki wyszkolenia i złę nawyki ,które właśnie się biorą od tego że młodzież jest zle selekcjonowana i trenowana, niestety młodego zawodnika obserwuje i dobiera się na tu i teraz, bo ciągle liczy się wynik, nie patrzy się na mlodzież przez pryzmat kilku lat, jest chłopak wysoki ,silny, ma kopnięcie dawaj Władek go na obronę, nie ważne ze chłopak ma ogrniczenia, których będzie cieżko zmienić, nie ważne na jakim jest poziomie mentalnym, i inteligentnym, tu i teraz zalepi nam obronę takie jest myślenie, a to jest zgubne potem mamy takie ograniczenia w piłce seniorskiej, bo pewne cechy są wrodzone których nie da się wytrenować. Są też zawodnicy super kreatywni, z tym coś ale są odrzucani bo to za mały,bo to za chudy, bo nie ma znajomości itp tu i teraz nam nie pomoże, brak wizji przyszłosciowej i skupienia na rozwój długofalowy odbija nam się czkawką. Co z tego ze akademia wygrywa tu i tam, pytanie ilu zawodników indywidualnie będzie gotowych do gry w pierwszej drużynie. Tomek Pieńko duży talent, ma 19 lat dlaczego tak boimy się na niego stawiać? Gadanie o tym że walczymy o utrzymanie i młody zawodnik może sobie nie poradzić mnie nie przekonuje, bo nie jest już młody w świecie piłki 19 lat to już nie dziecko, dać chłopakowi wiecej czasu, niech gra i tak o nic nie gramy, niech nabiera doświadczenia, niech ppełnia błedy, bo na nich będzie się uczył, na zachodzie nikt nie boi się stawiać na 19 latków jak mają talent, a u nas ciągle takie gadanie że młody ,że popelnia błedy, że mentalnie nie gotowy, wszystko to sprawia że ci młodzi ludzie tak zaczynają o sobie myśleć a to własnie nie jest rozwojowe. 

processing comment 0 0
05.02.23 17:51
Ogladam cala Eklape, wszystkie mecze. Ot, takie uzaleznienie.

Obawiam sie meczu z Miedzia. Graja coraz lepiej, nawet dzis w przegranym meczu pokazali ze sa grozni.

*

W eklapie teraz licza sie Rakow, Legia, Lech, Pogon. Reszta walczy o unikniecie spadku. I my w tej grupue jestesmy raczej po srodku. Mamy za duzo slabych punktow. Troche to dziwne bo finansowo w tej grupie stoumy dobrze. Stac nas by wyciagac wyrozniajacych sie zawodnikow. Tylko pozniej trzeba wiedziec jak ich wykorzystac (vide Hinokio).



Niby zazdroszcza nam zawodnikow? Niby kogo? Kto moglby isc do Legii, Lecha, Pogoni czy Rakowa? Jeden Pienko? Bo Bohar ma nadwage (poszukaj archiealnych zdjec i porownaj sylwetki), Zivec ktory jest konfliktowy i miesza w szatni, Starzynsku ktory dobry mecz zagral ostatnio ze 2 lata temu... 

*

Trener Slaska po meczu byl zly. Ale i moim zdaniem to Slask gral w pilke a my strzelalusmy gole. Jak sie gra w pulke pokazala nam Legia. Przez 70min nawet nie pierdneliśmy...

processing comment 0 0
05.02.23 17:31
@[UserID=221]amateo[/user] Sam sobie odpowiedziałeś. Kilku zawodników o większym potencjale niż my. To kilku też o mniejszym. Zapytaj w innych klubach czy nie chcieli by Chodyny, Żivca czy Bohara. Niby Cię inne kluby nie interesują, ale mecze Radomiaka oglądasz ;) Ameryki nie odkryłeś, że jak trener nie poukłada to polecimy, ale po co to pisać, po ledwie 2 meczach?

processing comment 0 0
05.02.23 17:06
Szczerze? 

To Miedz ma kilku zawodnikow o wiekszym potencjale pilkarskim niz my.

W zeszym tygodniu w Radomiaku na zmiane wszedl Cayarga. Gral chyba z 15 min i wpadl mi w oko. Widziales jak zagral w dzisiejszym meczu Radomiaka?

*

Nie interesuja mnie inne kluby. Ich trenerzy i ich zawodnicy. Ja wiem ze jak tego nie pouklada Fornalik to polecimy klase nizej na kilka lat. 

processing comment 0 0
05.02.23 17:04
@[UserID=221]amateo[/user] już kiedyś pisałem, że dobrym przykładem jest Hladun, którego umiejętności zostały zweryfikowane w innym klubie Ekstraklasy i został bramkarzem nr 3. Tutaj chodzi bardziej o to, że drużyna jako calosc ma osiągać wyniki, a nie jako indywidualności. Meczu niestety nie mogłem obejrzeć więc nie będę się wypowiadał o przebiegu. Legia ma też dużo farta który często kończy się w eliminacjach europejskich pucharow:blush: patrząc na całość widać jakiś postęp w naszej grze dlatego wspierajmy ten zespół bo za Stokowca i Zurawia wszystko siadło, teraz musimy liczyć, że coś trener zacznie budować sensownego.

processing comment 0 0
05.02.23 16:56
@[UserID=221]amateo[/user] Masz rację, MOŻE BYĆ RÓŻNIE. Czasem słońce, czasem deszcz. Piłka jest okrągła, a bramki są dwie. Tak to można zawsze napisać. Tylko po co? W jadze, zabrzu, czy gliwicach to sami Mourinhio na ławkach co mają do dyspozycji Messiego i Lewandowskiego? Pewnie, że nie mamy najlepszej kadry, ale słabszą niż Śląsk czy Miedź?

processing comment 0 0
05.02.23 16:48
guest profile picture
Panowie, trenera tej klasy co Pan Fornalik to Zagłębie nie będzie miało przez następne 10 lat. I jeśli nie będzie wyników, to będzie to zasługa tylko naszych dobrze opłacanych zawodowców. Więc nie jakieś mity, szerokość geograficzna czy zachmurzenie ma znaczenie, tylko klasa zawodników lub jej brak.

processing comment 0 0
05.02.23 16:07
Trenowalem przez pare lat dzieciaki. Sprawialo mi to duza frajde. Mam nawet podstawowe szkolenia.

*

Moze byc roznie, bo jak nic z tego nie wycisnie Fornalik to bedzie roznie. Moze upasc jego mit. Albo inaczej, potwierdz sie ze Fornalik robi cuda tylko na Gornym Slasku.

*

Generalnie jestem zdania ze nasza kadra do najlepszych nie nalezy. Boje sie ze i tu Murinho z Guardiola  by nic nie poradzili.

processing comment 0 0
05.02.23 15:51
@[UserID=221]amateo[/user] mam nadzieję że kiedyś potrenujesz jakąś drużynę i wtedy zrozumiesz że budowanie drużyny to proces a nie jeden trener , trener to nie czarodziej który zmieni coś czego piłkarze nie potrafili się nauczyć przez lata. Mamy dobrego trenera jak na nasze warunki więc troche wsparcia mu się należy z desek lasu jeszcze nikt nie zbudował. Widać postęp w grze i nastawieniu zawodników więc idziemy lepszą drogą niż jeszcze kilka miesięcy temu.

processing comment 0 0
05.02.23 15:20
@[UserID=221]amateo[/user] 2 mecze pod wodzą nowego trenera z czego pierwszy super wygrane derby wysoko, drugi słabszy, ale z wiceliderem i mimo wszystko tylko przegrana jedną bramką i walka do końca. Jak można pisać już o zwolnieniu Fornalika? Przecież wiadomo jakie Zagłębie ma problemy, również kadrowe. Wy się spodziewaliście, że teraz to już każdego rozniesiemy 3:0 i powalczymy o puchary? Jest zimno, może dobrze byłoby troszkę schłodzić głowę. Wiadomo, że jak przegramy kilka kolejnych meczy to będziemy słusznie wkurzeni, ale teraz to równie dobrze można napisać, że 3 kolejne wygramy. Więcej wiary.

processing comment 0 0
05.02.23 14:30
Ludzie sa powsciagliwi w wyrazaniu emocji bo wierza w Fornalika.

Ale jeszcze z kilka porazek i moze byc roznie.

Pytanie tylko co na to prezes, czy beda jakies wzmocnienia, czy dostrzega podobnie jak kibice kto jest najslabszym ogniwem.

processing comment 0 0
05.02.23 13:55
guest profile picture
Jak niżej pisaliście. dziura w środku była widzialna z księżyca! Aż dziw że sztab nie raegował nie mówiąc o piłkarzach- Legia wykorzystywała tę luke przez całą 1 połowę. Drugi temat-obrona, paradoksalnie debiutant młodziak Kłódka najpewniejszy w tej formacji ! Kopacz jaki jest każdy widzi,piłka mu przeszkadza,z to dobry w starciu łokciami-razem w Ławniczakiem to elektrycy w interwencjach w poblizu bramki, a gdy uda się wyłuskać piłkę to wybijana na oślep a to też wina ustawienia się w środku pola gdzie nie ma komu podać. To są podstawy futbolu do cholery! Należy pamiętać o wypożyczonym K.Kruku który mocno pogrywa w Stali i który nie jest gorszy od Kopacza a jest do tego perspektywiczny. Wożniak-przemilcze,to nie jego poziom- wiadomo po co brany jest L.Mata. Myślę że wczoraj Grzybek dałby więcej od Arka,chyba że czegoś nie wiem......Srodek pola widaomo Figo-niechlujny,jego znaczek firmowy- podania -przynajmniej trzy razy podawał żle,albo na plecy hamując szybką akcję,albo po prostu niecelnie . Makowski-ma coś z Krychowiaka-potrafi się zastawić zawalczyć i to koniecc pozytywów-dynamika wozu z węglem,słaby przegląd pola. Bohar cień samego siebie,od dawna nie byłem zwolennikiem powrotów ludzi którzy sprawdzili sie wcześniej w Lubinie i wychodzi na to że się potwierdza bo i Jach jak i Bohar zawodzą..Najmniej pretensji do Łakomego choć właśnie za to że to inteligentny chłopak powinien wraz ze Starzyńskim próbować likwidować w 1 połówce tę wyrwę w środku pola. Chodyna kolejne dobre zawody-najmniej pretensji,szarpał z przodu, pomagał z tyłu,mógł sie lepiej zachowac przy wejściu w pole karne w 2 połowie-za ostry kąt do strzelania i powinien mocno podawac do Kurminowskiego na wślizg. Adamski- troche pobiegał,ale mało z tego wynikało-potrzeba wiecej doświadczenia w ustawienIU się bo lepiej mniej biegać a mądrze niż więcej a głupio. Szkoda główki z początku meczu,Kurminowski powinien wejśc szybciej na podjechaną Legię. Reasumując -dużo pracy przed formacją obrony i moim zdaniem do przebudowy-od lat powtarzam że można znaleźć dobrego polskiego defensora w niższych ligach,a do ofensywy bedącgo pod grą południowca-najlepiej Hiszpana nawet z 3 ligi..Teraz mecz o 6 punktów-nie widzę innego wyjścia niż zdobycie pełnej puli,bo jak tu bedzie jakaś starta to będzie gorąco w klubie

processing comment 0 0
05.02.23 13:51
Fanie się czyta takie wpisy po przegranym meczu, bo dużo w tym trzeźwej i realnej oceny, a nie jak wcześniej festiwalu bluzgów w stronę trenera i zawodników, skądinąd słusznej bo tego wyprawili poprzedni fachowcy od trenerki nie dało się oglądać.1. Przegraliśmy piłkarsko bo do 55-60 minuty poza kilkoma kontrami tylko biegaliśmy za piłką2. Przegraliśmy środek pola bo oni mieli Josue i Slisza,a my Starzyńskiego i Makowskiego i o ile Łakomy dał radę, Starzyński (choć znowu dużo biegał) nie dal tej jakości w podaniach to Makowski pewnego poziomu nie przeskoczy - o ile w ze średniakami i słabeuszami jakoś to będzie wyglądało to odstaje od wyższej ligowej - wg mnie ze Śląskiem jeden z najsłabszych na boisku - spróbowałbym Poletanovicia i wyżej Łakomego - jeśli Poletanovic zawali do zgruzowania3. Przegraliśmy bo cały mecz graliśmy bez napastnika, Adamski może kiedyś będzie napadziorem ale na dziś Nawrocki go schował do kieszeni. Nie piszcie że ma czas bo Białek grał w podobnym meczu i to on schował wtedy Jędzę do szafy, na dziś nie ten kaliber, do tego mam wrażenie że Adamski parę razy wciął się w dobrze zapowiadająca się akcje, w tym meczu przydalby się silniejszy fizycznie napastnik - może dłużej Kurminowski, bo coś mi się wydaje że Dolezal jest już totalnie odpuszczony, napastnik w typie Świerczoka mile widziany4. Nad Woźniakiem nie będę się znęcał, szanuję goscia - każdy widział że to nie ten poziom i tyle w temacie - na dziś jego rola to wsparcie Zagłębia II w walce o utrzymanie w II lidze - mam tylko nadzieję że sztab już nie będzie z nim kombinował ze szkoda dla niego i drużyny5. Bramka do pewnego momentu ratowała nas z kłopotów ale chyba Jasiu mógł zrobić więcej przy drugiej bramce, dziś grał jak Bieszczad w większości meczów na jesieni6. Zmiany - Panie Trenerze - proszę je robić szybciej - dla mnie Wożniak do zmiany w przerwie, Makowski, Starzyński i Adamski około 60 minuty, a już zupełnie bez sensu było wpuszczanie gościa na 2 minuty przed końcemZnowu fajna zmiana Żivca, czy ktoś wie co z Boharem, jakiś niewyraźny dziś - choroba, kontuzja ???.7. Plusy - na pewno Łakomy, Chodyna-Kłudka (coraz lepiej wygląda ich współpraca na prawej stronie), Ławniczak - ogólnie nieźle środek obrony, ZivecPieńko i Kurminowski - chyba trochę za krótko - ciekawe jakby wyglądali jako duet napastników Kolejne mecze dadzą więcej odpowiedzi, na dziś wyglądamy lepiej fizycznie i taktycznie, więcej odpowiedzi w meczu z Piastem i Miedzią, a mecze z Lechem i Pogonią pokażą nam w którym miejscu jesteśmyCzasem mała zmiana może dać efekt - może nowy napastnik, moze Mata na lewej pomoże Nam wskoczyc pietro wyzej, czekam z optymizmempozdro dla Wszystkich

processing comment 1 0
05.02.23 13:17
No i to zagwozdka: jakbysmy wygladali gdyby w srodku zagral Koki co ma motorek w doopie...

Licze ze Fornalik jeszcze przemysli jego transfer...

processing comment 0 0
05.02.23 13:03
Pisałem pod innym wątkiem:  "Czwórka Adamski, Bohar, Chodyna, Starzyński wychodzi wysoko, ale za ich plecami robi się dziura, bo Makowski i Łakomy są głębiej. W tej przestrzeni świetnie czuł się Josue i nie miał problemu z dogrywaniem." Ze Śląskiem nasza taktyka działała, bo to znacznie słabsza drużyna niż Legia. Trzeba nadal pracować nad organizacją gry, może ktoś inny do środka za Makowskiego. Jak patrzyłem w pierwszych 2 kolejkach na grę Jagi, Zabrza czy Piasta, to my naprawdę dobrze wyglądamy na ich tle.

processing comment 0 0
05.02.23 12:45
guest profile picture
Legia była lepsza. To nie podlega dyskusji. Przy odrobinie szczęścia mogliśmy zremisować ale to trzeba trochę odważniej i bardziej dokładnie. Do Woźniaka nie mam pretensji, bo to on siebie nie wystawia do gry (to nie ten poziom na ekstraklasę a lata też lecą). Słabo Makowski, jakiś taki bez pomysłu na granie. Adamski do zmiany, bo stoi i patrzy jak się akcja rozwija zamiast już przewidywać, co się może wydarzyć. Brak instynktu napastnika, grajek na 2 ligę ewentualnie. Musimy wykorzystywać graczy, którzy potrafią klepnąć piłkę. Starzyński (fanem nie jestem, bo to leń okrutny), Zivec, Chodyna, Łakomy, Pieńko. Im piłka nie przeszkadza i z tego może coś dobrego się urodzić.

processing comment 0 0
05.02.23 11:12
Panowie wiecie co tak myślę że może czas zmienić kierunek i puść w rynek portugalski i polski a nie w czeski czy gruziński paczcie na legie ci Portugalczycy są u siebie w kraju 3 może 4 wyborem ale na polską ligę są ok co wy o tym myślicie?

processing comment 0 0
05.02.23 10:01
Byla dziura w srodku pola i nadal jest.

Makowski jesy tak wolny jak walec do rozkladania asfaltu.

Woznoak w Gks gral na obronie ale to pozoom nizej i Wszolek go wyjasnil-mam nadzieje ze juz wiecej nie zagra.

Mam wrazenie ze Chodyna ma problemy z waga. Jest duzo mniej dynamiczny i stracil na szybkosci. Podobnie Bohar.

Generalnie brakowalo agresywnego doskoku.

*

Gra Legii bez pilki klasa-zawsze stali tam gdzie w poblizu brakowalo naszego zawodnika.

processing comment 1 0
05.02.23 09:34
Wygrywamy z Piastem, remisujemy z Lechem, który zagra drugim składem z racji meczu pucharowego i mamy 7 pkt po 4 meczach.;)

Legia to czołówka ligi, a trener wciąż się uczy drużyny i jestem przekonany, że Woźniak nie zagra już w obronie. Pech chciał, że jeden lewy obrońca jest na wylocie a drugi sam wyeliminował się z gry. Nawet gdybyśmy głupio nie stracili pierwszej czy drugiej bramki to musimy pamiętać, że Legia ma dość jakości żeby wygrać mecz z każdą drużyną broniącą się przed spadkiem. Ze Stokowcem byłoby co najmniej 0:3 i zwieszone głowy po pierwszej straconej bramce. Walczyliśmy, przegraliśmy, ale postęp jest widoczny i będą z tego punkty.

processing comment 1 0
05.02.23 09:09
Zasluzone zwyciestwo Legii - pisze to z bolem serca ale niestety pilkarsko nas zjedli. Mysle ze Legia panowala nad tym meczem od 1 do 90 minuty i Zaglebie za bardzo Legii nie postraszyło

processing comment 0 0
05.02.23 08:09
Kochani, jak po każdym przegranym meczu jestem zły, ale trzeba wziąć głęboki oddech i spokojnie podejść do analizy wczorajszego spotkania. Po pierwsze przyjechał wicelider do drużyny walczącej o utrzymanie. Po drugie gra i tak wyglądała o niebo lepiej niż za Żurawia czy Stokowca, nie było już 0:3 do przerwy. Skład mamy jaki mamy. Mnie też zaskoczył Woźniak na lewej i ostatecznie to nie był dobry wybór, bo ewidentnie miał problemy z Wszołkiem. Z drugiej strony to kogo tam wystawić? Grzybek chyba jeszcze nie w formie po wchodzi na końcówki, a Jach za wolny i zmieniać system na 3 z tylu? I tak źle i tak nie dobrze. Mnie cieszy, że w drugiej połowie potrafiło Zagłębie na Legię siąść, tak, że się musieli symulkami ratować, Josue i Jędrzejczyk pajace ekstraklasy ????. Widać postęp, ważne punktować z dołem tabeli, wypracować lepszy bilans meczów i spokojnie zakończyć sezon. 

processing comment 0 0
05.02.23 07:41
guest profile picture
Posiadanie piłki przez Zagłębie podobne jak tydzień temu 40%, ale dystans niestety mniejszy czytaj-mniej gry bez piłki. Myślałam, że kondycyjnie wygramy. Tydzień temu euforia, dziś sromotna porażka, takie życie i piłka. Szkoda punktu. Ale za tydzień to już będzie prawdziwy sprawdzian dla drużyny i trenera. I nie przyjmuje tu żadnego tłumaczenia, to mecz o 6 punktów i tłumaczenie się klasą przeciwnika nie wchodzi w rachubę. Liczę na zaangażowanie piłkarzy i mądrość trenera, macie wyjść na boisko i zrobić swoje. Liczy się wynik i tylko WYNIK.

processing comment 0 0
05.02.23 01:31
Dziwny był ten mecz, pierwsza połowa na taktykę Wielkiej orkiestry świątecznej pomocy, jak ułatwić i dać wygrać Legi, druga ok Legia ma swoje punkty teraz pomóżcie nam by uspokoić kibiców. Do tego widać jawnie że centrala przy dobrej grze Rakowa robi wszystko by ciągnąć Legię za uszy do góry. Sedziowanie było tragiczne. Nie pamietam tak słabej legi, to drużyna cyrkowiczów co kontakt to płacz. Kopacz z żółtą zakrtką za co? Chłop dotyka piłke jako pierwszą potem legionista sie potyka o jego nogi. Bramka nasz zawodnik ewidentnie odepchnięty ręką nie ma faulu, druga bramka Slisz na spalonym nie ma reakcji, Jak nasz kopana ma iśćdo przodu jak pewne rzeczy się nie zmieniają. Muszę także powiedzieć że tak doświadczony trener jak Fornalik nie zrobił za wiele by pomuc dzisiaj drużynie. Nie było reakcji trenera na zachowanie Arka Wozniaka, bo chłop od początku nie dawał rady ,nie było reakcji na nasze ustawienie w obronie. Jak może drużyna na swojej połowie stac 3-4 metry od przeciwnika i dopiero dobiegać do niego jak otrzyma piłkę? To nic innego jak tylko strata sił, przegrywamy gramy dobrze, trener nie reaguje jak robimy głupie faule na połowie Legi dając możliwość przeciwnikowi kraść czas, to samo ostatnie minuty ciśniemy Legie a trener robi zmianę na 3 minuty przed końcem czemu to ma służyć pozatym że Legia kradnie czas a my go mamy mniej by zremisować. Czemu Tomek Pieńko wchodzi na pozycje Starzyńskiego skoro to nie jego pozycja, chłopak ma ciąg na bramkę, nie boi się pojedynków 1 na 1, ma szybkość i siłę typowy skrzydłowy lub drugi napastnik, ma 19 lat w każdym meczu się wyróżnia dlaczego dostaje tak mało minut? Kłudka na plus może z niego być pociecha. Brakuje nam alternatywy dla Figo, Zyviec widać fajnie wygląda, Chodyna też poprawnie. Ogólnie druga połowa fajna.  Byłem zły to to był taki mecz, że po wygranej ze Śląskiem była okazja by zrobić następny kierunek w stronę pojednania się z kibicami a nie odpuszczać grając u siebie. W naszej lidze serduchem i zaangażowaniem można dużo nadrobić, tego zabrakło w pierwszej połowie, nie wiem czy to był taki układ czy nie ale Legia była słaba taka drużyna parodystów, Josue robił co chciał w pierwszej połowie i o dziwo też nie było reakcji ze sztabu szkoleniowego w pierszej połowie. Ogólnie widać pozytywy i na nich wolę sie skupić bo to jakieś światełko w tunelu.   

processing comment 0 0
05.02.23 00:18
No niestety ale Arek Woźniak to już nie jest poziom ekstraklasy. 

Ogólnie Legia była lepsza. 

Mieliśmy momenty dobrej gry. Zabrakło chyba spokoju w rozgrywaniu akcji oferowanych. Zbyt dużo prostych strat. 

Gra jednak wygląda lepiej niż za Stokowca.

Jest jakaś nadzieja na utrzymanie.

Pieńko to mega talent. Dawno takiego chłopaka tu nie było.

processing comment 0 0
04.02.23 23:47
Jest war a faule z dupy. Jędrzejczyk ty pajacu. 

processing comment 0 0