Zakończyły się głosowania na Twitterze, w których zapytaliśmy Was o zdanie na temat przyszłości Piotra Stokowca, Piotra Burlikowskiego oraz Lubomira Guldana. Wyniki tej sondy są bardzo niekorzystne dla pracowników klubu, bo zdecydowana większość głosujących uważa, że cała trójka powinna opuścić Zagłębie Lubin.

Jeśli chodzi o trenera Piotra Stokowca, to na jego temat napisane i powiedziane zostało już bardzo wiele. Nie odkryjemy Ameryki pisząc, że największymi zarzutami wobec szkoleniowca są między innymi: brak jakiegokolwiek stylu gry, bronienie jednobramkowego prowadzenie, nieumiejętność reakcji na boiskowe wydarzenia, przywiązanie do nazwisk, niezrozumiałe wybory personalne, brak rozwoju drużyny jako całości, a także poszczególnych zawodników. Ponadto daje o sobie znać trudny charakter trenera, który przy brakach warsztatowych dopełnia bardzo negatywną opinię o nim samym. Czarę goryczy przelało wystąpienie Piotra Stokowca pod „Przodkiem” po meczu z Cracovią, a także późniejsze tłumaczenie szkoleniowca z kwestii, które poruszył. Po pierwsze trenerze, warto aby pamiętał Pan, że przejmował Pan zespół, który wcale nie był na ostatnim miejscu z kosmiczną stratą do bezpiecznego miejsca w tabeli, lecz był poza strefą spadkową i miał więcej punktów niż Zagłębie Lubin w tym roku pod pańską opieką. Po drugie, zespół wiosną prezentował się - z drobnymi wyjątkami - równie katastrofalnie, co za kadencji Dariusza Żurawia, a głównymi powodami, przez które utrzymaliśmy się w lidze, były pokonanie Radomiaka Radom, który był w rozsypce po zwolnieniu Dariusza Banasika, wygranie po fartownym karnym z Rakowem Częstochowa 1:0 w doliczonym czasie gry, a co najbardziej istotne, utrzymaliśmy się przez to, że beznadziejna była Wisła Kraków. „Biała Gwiazda” robiła wszystko żeby w tej lidze już nie grać. Wracając do stand-upu Piotra Stokowca, trudno nie wziąć jego słów o tym, że „gdyby nie sztab i chłopaki, to jeździlibyście do Niepołomic”, bezrefleksyjnie, bo widać, jak dużym echem odbiła się ta cała akcja. O tym, że Piotr Stokowiec zachowuje się co najmniej dziwnie, wcześniej wiedziało niewiele osób, po akcji z Niepołomicami i ekspozycji ego większego od szybu Bolesław, wie już jednak grubo ponad 200 000 osób (to tylko liczba wyświetleń filmu na Twitterze). Piotr Stokowiec skompromitował więc nie tylko siebie jako trenera i człowieka, ale również klub jako instytucję, nas kibiców i właściciela KGHM Polska Miedź S.A. Wszyscy musimy się teraz wstydzić, ale odnosimy wrażenie, że najmniej wstydzi się główny zainteresowany.

O tym, że nie ma szans na jakieś pozytywne przemiany w trenerze może świadczyć sposób, w jaki chciał on wyjść ze swojego wizerunkowego kryzysu. A zrobił to dzwoniąc do Antoniego Bugajskiego z „Przeglądu Sportowego”. No i tam słyszymy, że to manipulacja, film zawiera wypowiedzi wyrwane z kontekstu. No cóż, dziennikarze jak Stefan Bielański i Justyna Krupa pokazali, że za specjalnie, to się trener nie wytłumaczył. Samo oświadczenie szkoleniowca, które o wiele godzin za późno, pojawiło się na oficjalnej stronie klubu, jest równie trafne, jak wypowiedzi zamieszczone w pozaklubowej tubie PR-owej, czyli w „Przeglądzie”. „Jeśli kogoś uraziłem, to przepraszam”. No, doradcy od wizerunku trenera i zapewne klubu, to chyba jeszcze nie skończyli szkoły podstawowej? Przecież to zakrawa o kpinę. Widać, że ten związek jest nie do odratowania. W połączeniu z Piotrem Burlikowskim, który będzie bronił zaciekle swoich racji, duet może wyrządzić klubowi więcej złego niż dobrego, dlatego dla dobra ogółu powinien się zakończyć ten chory rozdział w historii klubu. Nim będzie za późno.

Z oceną Piotra Burlikowskiego mieliśmy problem, ale w zasadzie do poniedziałkowego wieczora. Teraz jest ona stanowcza i w pełni koresponduje z tym, czego oczekiwali kibice w naszej sondzie. Ale od początku. Transfery Piotra Burlikowskiego się nie bronią - ani w zimowym oknie transferowym zeszłego sezonu, ani w letnim oknie transferowym obecnego. I to nie ulegało w ogóle wątpliwości. Nasza cierpliwość bardziej wynikała z tego, że Piotr Burlikowski w środowisku uważany jest za osobę, która zna się na rzeczy i być może potrzebował czasu i tzw. „złotego strzału”. Jednak to, jak Dyrektor Pionu Sportowego zachował się w stosunku do klubu, nie rekomendując zwolnienia Piotra Stokowca, przekreśla jakąkolwiek możliwość zaufania mu w dalszej perspektywie. A transfery? Cóż. Do największych wtop transferowych należą bez wątpienia Aleksandar Scekić, Jhon Chancellor, Cheikhou Dieng, Tornike Gaprindashvili, Guram Giorbelidze, Szymom Kobusiński czy Dawid Kurminowski. Nie oznacza to jednak, że pozostali zawodnicy są mocnymi punktami zespołu - wszyscy rozczarowują, tylko po prostu mniej niż wcześniej wspomniani. Przyjmijmy proste założenie, które pokaże skalę przepalonych w piecu pieniędzy. Z góry zaznaczamy, że te założenie będzie pewną średnią, w dodatku zakłamaną na zdecydowaną korzyść klubu. A więc. Do klubu w zimowym i letnim oknie transferowym przyszło 16 piłkarzy (7 w zimowym oknie transferowym, 9 w letnim). Zakładając, że każdy z tych zawodników zarabia średnio 40 tysięcy złotych miesięcznie, to roczny koszt utrzymania całej wesołej szesnastki to 7 680 000 złotych (16 zawodników x 40 000 zł x 12 miesięcy). Prawie osiem milionów. A jak dodamy do tego znajdujące się na transfermarkt.de zaokrąglone kwoty za transfer definitywny Bartosza Kopacza (1 500 000 zł), Damjana Bohara (1 400 000 zł), Martina Doležala (1 200 000 zł), Tornike Gaprindashvilego (1 000 000 zł), Marko Poletanovicia (400 000 zł), Szymona Kobusińskiego (200 000 zł), to robi nam się automatycznie 13 380 000. Zadamy więc pytanie. Czy za praktycznie 14 milionów złotych (w skali roku, bez wliczenia kosztów operacyjnych, jak m.in. prowizje), mając obecnie kilku wartościowych piłkarzy w zespole, dodając do tego młodych graczy z akademii, nie można stworzyć zespołu, który stać na coś więcej, niż tylko walka o utrzymanie i uporczywe irytowanie kibiców? Sprawa wydaje się być prosta. Chyba czas na to, by pożegnać się również z kolejnym z Piotrów.

Jeśli chodzi o Lubomira Guldana, to tutaj sytuacja jest już w ogóle jasna i klarowna. Cudownymi dealami z Martinem Ševelą i spółką przekreślił jakąkolwiek wiarygodność swojej osoby, a jego egzystencja w klubie przez ostatni rok jest conajmniej zastanawiająca. Pozostawienie tego człowieka w jakiejkolwiek roli w klubie będzie oznaczało działania na jego szkodę. Niech Lubomir wraca, gdzie jego miejsce i niech już po prostu nas nie męczy.

Wybaczcie, ale jak już odejdziecie, nie będziemy za Wami tęsknić.

źródło: Własne

KONKURS TYPERA

mkszaglebie.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z MKSZaglebie.pl. Wygrywaj nagrody!

DODAJ KOMENTARZ (NIEZALOGOWANY)

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!
 

KOMENTARZE (24)


02.11.22 22:36
Ok rozumiem z tą akademią jest jak jest. Ale nie mogę zrozumieć tych naszych transferów. No przecierz każdy widzi że w każdej drużynie sa zaciągi tylko u nas na najwyrzszym poziomie to są transfery lipa. Każdy klub ma lidera a my to niby kogo mamy ? A przepraszam mamy stokowca motywatora że nby zbawca co niby mamy go w dupe całówać . Ten klub nasz to jakaś padaka jakaś, Klub bez wizji i celów. Wstyd komercalny z trenerem bufonem. Klub z powiedzenia Panie tego się nie da oglądać Zenuła.

processing comment 0 0
02.11.22 21:19
guest profile picture
Horacys (Gość)
Od dawna o tym piszę że ta trójca to szkodniki w klubie, atak na kasę i nic więcej, to trzeba zrobić szybko aby następcy mieli czas na odbudowę zespołu i wizerunku klubu, dodam że utrzymywanie w klubie takich leni jakimi są Starzyński zwany Figo :-))))))) czy Bohara , Kopacza, flegmatyka Jacha a oddanie ambitnego Kruka czy sadzanie na ławce tego z Warty Poznań to hańba. Trudno się rozpisywać i wytykać błędy ale płacenie tym leniom po 40 tys już nie wspominam Woźniaka to wszyscy do psychiatry zwłaszcza przy takich wynikach, krótko mówiąc Zaglebie pokazuje anty fudbol ale po pieniądze pierwsi.

processing comment 0 0
02.11.22 19:42
Sa 2 modele prowadzenia akademi:

1. Ciagle poszukiwanie lepszych i zastepowanie nimi slabszych ogniw - np Red Bull

2. Poczatkowa selekcja i stawianie na ta grupe zawodnikow bez znaczacego doplywu swiezej krwi do zespolu.

Wydaje sie ze ten drugi model obowiazuje w ZL. Dlatego mamy rzeszę zawodnikow o wyrownanym poziomie. I wybierz z nich prosze  3 lub 4?

Poza tym nasze druzyny mlodziezowe sa w topie swoich rozgrywek, a apogeum mocy pokazaly zeszloroczne rozgrywki: 2x MP i awans rezerw.

*

Problemem jest przejscie z juniora do seniorskiej pilki. 

Jestesmy w takiej sytuacji, ze jakby nie patrzac to dupa z tylu. Ciekawe jak podejdzie do tego Burlikowski.

processing comment 0 0
02.11.22 19:13
Imprezowykotek masz racje w tym aspekcie akademi. Jesteśmy w czarnej dupie i wystawianie tylu młodych do meczu o punkty to akt desperacji bo transfery to lipa i punktów nie dają. Nowe nabytki się nie sprawdzają to wystawiają młodzierz a tu akurat tez lipa nie dzwigają presji i niestety też brakuje umiejętności. Masz racje lepiej skupić sie na paru może 2 lub 4 którzy rokują niż tworzyć armie młodzików o średniej jakoiści.My nie sprzedajemy co roku jakiś talent za grube pieniądze a raz na jakiś czas. Niestety żeby mieć wyniki trzeba mieć 3może 4 kopaczy wyróżniających się magików. A co mamy ano zwykły szrot i średnią boiskową. Ale jak klub nie ma ambicji sportowej to taki obraz Zagłębia mamy i nie dziwmy się ż gramy piątki i poniedziałki

processing comment 1 0
02.11.22 19:08
@[UserID=244]ImprezowyKotek[/user] 



Dokladnie. Spòjność w dzialaniu. Tego brak. Moze po ostatnich dwoch okienkach pojda w koncu po rozum do glowy. Bo ten haos zrodzil haos co dodatkowo skutkuje tym ze przed koncem rundy jesiennej martwimy sievby nie spaść...

Usrednianie nic nie daje, bo jesli ty bijesz zone codziennie a ja wogòle to statystycznie kazda dostaje wpierdol co drugi dzień 

processing comment 1 0
02.11.22 18:01
@[UserID=221]amateo[/user] https://pilkanozna.pl/index.php/Wydarzenia/Świat/1018713-kto-najchtniej-stawia-na-wychowankow.html



"Średnia liczba minut wychowanków w hiszpańskiej ekstraklasie wynosi 15,7%, w Premier League - 12,6%, w Ligue 1 - 11,8%, w Bundeslidze - 10,5%, a w Serie A - 5,0%." W 2021r Lech 28,4% minut wychowanków, Zagłębie Lubin - 21,3%.



Tak są zespoły, które mają dużą ilość wychowanków w kadrze, ale jest jeszcze kwestia ile dostają czasu i rozgrywają minut. Jak już wspomniałem wcześniej musisz mieć materiał i zespół żeby to wszystko dawało również wynik sportowy. Tak, w pierwszym zespole co chwilę zmienia się koncepcja, ale właśnie do tego zmierzam. Jeśli mamy być nastawieni na Akademię, to trener pierwszego zespołu powinien korzystać z naszego systemu, a graczy z zewnątrz dobierać pod wprowadzanie wychowanków. 

processing comment 0 0
02.11.22 17:53
1. Bez akademii i transferów młodych zawodników klub nie ma przyszłości. Nie znamy dnia i godziny, kiedy właściciel powie w końcu, że nie będzie wpompowywał kilkanaście milionów rocznie w klub który ciagle bronił się przed spadkiem.

2. Guldan powinien wylecieć razem ze Stokowcem.

3. Jesli dyrektor sportowy negocjuje z miastem zakup czegokolwiek to czym się zajmuje zarząd?

4. Wybór Stokowca nie był zły. Złym wyborem było zaoferowanie bezrobotnemu trenerowi z łapanki 2,5 letniego kontraktu.

5. Powyższe oraz słaba skuteczność transferowa nie najlepiej świadczą o Burlikowskim, ale mam wrażenie że to ktoś kto powinien dostać szanse wybrania kolejnego trenera ale w sprawie zawodników powinien kierować się wiedzą swoją i swojego zespołu a nie realizować wyłącznie wytyczne trenera. 

processing comment 0 0
02.11.22 17:35
Nie ma takich zespolow?

Lille

Ajax

Rennes

Brugia.

Tak na szybko. 

Akademia ma strategie oparta na holenderskich doswiadczeniach i modely szkolenia. To pierwszy zespol co chwila zmienia trenera i sa nowe pomysly...

processing comment 0 0
02.11.22 17:30
@[UserID=88]rafi[/user] Nigdzie na świecie nie ma akademii piłkarskiej, która zasilała by pierwszy zespół w takiej ilości, żeby wychowankowie stanowili większość kadry. Tak naprawdę ostatecznie przebije się max 2-3 graczy, chłopaków którzy są po prostu najlepsi. Często może być tak, że tylko 1 rokuje. Dlatego niezależnie od wszystkiego potrzebny jest dobry zespół, w który można młodego wprowadzić. Wystawianie >4 młodzieżowców to raczej wskazuje na desperację, brak alternatyw na danych pozycjach. Zagłębie ma akademię, ale ona nie jest kompatybilna z pierwszym zespołem. Młodzieżowe zespoły powinny grać systemem takim jak pierwszy zespół. Nie powinniśmy się oglądać na wyniki, bo w piłce młodzieżowej one nie mają większego znaczenia. Wygrywanie CLJ i innych rozgrywek nic nie znaczy. Zamiast solidnych zespołów młodzieżowych powinniśmy w każdym roczniku mieć 1-2 kozaków, z których można zrobić gwiazdy. Większość juniorów i tak nie przebije się nawet do ekstraklasie. "Produkujemy" dużo, ale niestety przeciętnych zawodników i oni nie będą robić różnicy.

processing comment 0 0
02.11.22 17:28
guest profile picture
leon zaraz na miejsce Starzyńskiego wpuści Burlikowskuego. podstawa to grać z głową, a nie głową.

processing comment 0 0
02.11.22 16:20
guest profile picture
Co do Starzyńskiego to po pierwsze żaden z niego Figo kiedy on strzelił z rzutu wolnego czy dobrze wrzucił z rzutu rożnego a do tego zauważcie gdy piłkę trzeba zagrać głową z rywalem z który wyskakuje do głowy to on tylko robi pozorny ruch do wyskoku bo się boi żeby mu łba nie ro....ał co w środku Pola jest niedopuszczalne

processing comment 0 0
02.11.22 16:03
No to wyrywamy chwasty?

Zaglebie mialo wielu figurantow w swej histori, takich co brali kase. 

W odroznieniu od nich Burlikowski działa.

processing comment 0 0
02.11.22 15:42
Amateo szanuje twój pogląd ale niestety się z nim nie zgadzam. W sporcie liczą się tylko wyniki niestety wynik wyznacza atrakcyjność liczbe osób na trybunach rozpoznawalność marki a nie Stokowca archiwum. Nikt w profesjonalnym sporcie nie żyje wspownieniami bo one punktów nie dają. Niestety projekt akademia sie nie sprawdza. Sa wyjątki tzw. rodzynki ale teraz widać jak na dłoni że mlodierz tego wózka nie uciągnie. I też uważam że Burlikowski jest odpowiedzialny za brak wyników i sprowadzenie bufona narcyza który myśli że jest trenerskim Bogiem. I prosze nie porównuj lig zagranicznych z naszą eklapą i tamte zarobki. A co do pieniędzy na wypłate to zawsze Zagłębie płaciło na czas. A to czy dobrze tą kase wydawali to już inna bajeczka. Jestem za zwolnieniem całej trujcy.

processing comment 0 0
02.11.22 15:38
guest profile picture
amateo uczepiłeś się Starzyńskiego jak rzep psiego ogona. u nas jeszcze nie zachód i długo, długo nie będzie nim. wolę mieć wypaloną gwiazdę, niż kopacza kopacza - ba kapitana. Burlikowskiego nie ganię za zatrudnienie rydza, bo jak napisałeś każdy może popełnić błąd, ale Burlikowski takich błedów popełnił min. 60, bo od tylu dni powinnien wywalić rydza. a tego się nie wybacza.

processing comment 0 0
02.11.22 15:03
Jestes szefem firmy i masz pracownika co na 8 godzin pracy 6 rozmawia przez telefon a 1 w tygodniy przyklada sie do roboty . Od dzwona zrobi cos ekstra. Taku wlasbie jest Starzynski, on moze  z 15% meczow ma udanych. Ba zachodzie zawodowiec musi miec tych udanych i bardzo udanych meczow z 90% bo inaczej kop w doope. Nie dziwota ze Starzynski odbil sie od europejskiej pilki. U nas ma gwiazdorki kontrakt i niewiele do zaoferowania. Czasami cos mu sie uda, ale raz do roku to i ślepy kogut zarucha. Nie bylem zwolennikiem przedluzania mu kontraktu...

*

Wracajac do Burlikowskiego, to mam wrazenie ze wiekszosc mysli ze on stoi na treningu obok Stokowca i doglada zawodnikow   

*

Powtarzam jeszcze raz ze jak dla mnie to on robi robote w szerokim zakresie by poukladac klub. Bo co by nie mowiac to w klubie sa pieniadze i to wypkacane na czas tyle tylki ze brakowalo wszystkiego innego. Bazowanie na akademi ma sens i wzmocnienie doswiadczonymi zawodnikami z jakoacia. Myslalem ze to okienko bedzie inne, spokojniejsze ake widac ze znowu bedzie rzeźbienie w gowbie bo kto bedzie chcial przyjsc do klubu co drugi rok z rzedu broni sie przed spadkiem?

Jeszcze raz powtorze ze nie bylem zwolennikiem zatrudniabia Stokowca po raz drugi, ale nie dyskutowalem z logika dzialania.

*

Ktos przytoczyl kwoty wydawane na zawodnikow. Dzis 300k euro to na waciki jest. De Bruyne ma chyba 500k £ tygodniowki. Burlikowski starak sie wydawac kase w niare rizsadnie i ciac prowizje roznej masci menagerow. 

Jestem zdecydowanie pezeciwny by Burlikowskiego wrzucac do jednego wora ze Stokowcem. Ten nie popelnia bledow kro nic nie robi. Oby wiecej baboli w jego wykonaniu nie bylo, bo jeden wystarczy.

*

Orientuje sie ktos jakich z platform do skautingu korzysta klub? I od kiedy?

processing comment 0 0
02.11.22 13:55
guest profile picture
problem z Burlikowskim jest taki, że nie potrafi przyznać się do błędu. na co on czekał i czeka z rydzem? przecież od dawna widać było, iż z grą naszego Zagłębiusia nie jest dobrze. pomoc to nie tylko Starzyński, a podania z jego strony to poziom reprezentacyjny, tylko do kogo on ma podawać? nadanie opaski kapitana kopaczowi kopaczowi ci nie przeszkadzało?

processing comment 0 0
02.11.22 13:51
@[UserID=221]amateo[/user] Każdy zespół w ekstraklasie ma kogoś na kierownicy, lidera. Legia - Josue, Lechia - Paixao, Płock - Wolski, Stal - Domański. W Zagłębiu Figo ma epizody. Łakomy stara się i ma potencjał, ale to jeszcze nie to - jeśli ma być mózgiem środka pola to trzeba mu dać kreatywnych zawodników do grania. Wszyscy cieszyli się na przyjście Burlikowskiego, ale też spodziewali się więcej. Nie znalezienie napastnika przez 2 okienka rzuca się cieniem. Ja od dawna uważam, że problem jest cała struktura klubu, a takie cyrki z transferami, trenerem i wynikami to jest rezultat. Od lat nikt tutaj na dłuższą metę nie osiągał dobrych rezultatów, może były dobre momenty, a zawodników i trenerów już się przewinęło sporo. O czymś to świadczy. 

processing comment 0 0
02.11.22 12:04
Prawda jest brutapna, jak Kielan wjechal na bialym koniu i wyciagnal z kapelusza Burlikowskuego to 99% z radosci lizala sie po jajcach. Nastepnie postanowili zatrudnic trenera-strazaka. Wybrali Stokowca. Kandydatura kontrowersyjna juz w tamtym czasie. To byla raczej lapanka, bo nie wiem kto byl dostepny jeszcze w tantym czasie. Wiec nie wiem ile winy w tym jest Burlikowskiego. Nie uwazam by z tego powodu nalezaloby go zwolnic. Burlikowski angazuje sie w sprawy klubu w wielu pladzczyznach, takich jak odkupienie starego stadionu od miasta oraz rewitalizacja tego terenu. Burlikowski stara sie poukladac i UPORZADKOWAC klub. Widze jego zaangazowanie. Jak dla mnie nie jest on do wywalenia. 

Jestem za tym by pozostawic go na stanowisku. Jeden blad z zatrudnieniem Stokowca nie powinien go przekreslac.

*

Powiecie ze sie czepiam, ale faktem jest ze nastepny trener nic nie osiaga ze Starzynskim w skladzie. Nastepny trener co daje sie nabrac na wspaniale umiejetnosci Starzynskiego. Od zawsze twierdze ze pomoc to serce i pluca druzyny, pomoc atakuje i broni. A my mamy ujową pomoc. Wincie poprzedniego prezesa ze zostawil po sobie kukulcze jajo...

processing comment 0 0
02.11.22 11:17
Zacznę od końca:

1. Guldanowi należy podziękować. To nie tylko za jego wątpliwej jakości pracę, ale uważam, że jego stanowisko jest po prostu niepotrzebne. Jest dyrektor sportowy, jest szef skautów. Wystarczy. 

2. Po części zgadzam się z amateo. Burlikowski nie miał i nie ma komfortu tzn spokojnej sytuacji. Zimą brał kogo mógł, jak klub nie miał bazy obserwowanych zawodników to ciężko kogolwiek znaleźć. Teoretycznie letnie transfery były logiczne, a przynajmniej Jach czy Bohar rokowali odbudowę i podniesienie poziomu. Czy zostali błędnie ocenieni, czy potencjał z marnował trener tego się nie dowiemy. Na pewno na minus brak napastnika. Za zatrzymaniem Burlikowskiego przemawia też aspekt finansowy - kolejne zwolnienie, kolejna odprawa. W dodatku zatrudniając nowego dyrektora, ten musi akceptować też trenera. To może zabrać kolejny cenny czas.

3. Creme de la creme. Oczywistym jest, że Stokowiec musi odejść. Pomijając aspekty sportowe, to zrobiło się tyle kwasu na linii z kibicami oraz zawodnikami, że już nic z tego nie będzie. 

4. Małe P.S.: Należałoby odezwać się również do niektórych zawodników i przypomnieć że nie są tu za karę, ale żeby pracować i dostają za to konkretne pieniądze. Obrażanie się na trenera i gra na zwolnienie działa na szkodę klubu. 

processing comment 0 0
02.11.22 09:35
Pozwolę sobie do przyczyn naszego utrzymania (z którymi się zgadzam) dorzucić jedną najważniejszą!!! , a o której nikt nie mówi-nie pisze 

a mianowicie ....

Edytowano : 2022-11-02 09:39:53

Pozwolę sobie do przyczyn naszego utrzymania (z którymi się zgadzam) dorzucić jedną najważniejszą!!! , a o której nikt nie mówi-nie pisze 

a mianowicie ...

Utrzymaliśmy się bo na trzy kolejki przed końcem w meczu z Lechią trener Dyzma dostał czerwona kartkę i nie było go na ławce w dwóch wygranych (dających utrzymanie) meczach ze Stalą i Rakowem.
Przypadek ...

processing comment 0 0
02.11.22 09:35
guest profile picture
amateo z jednym się nie mogę zgodzić. rydz w zagłębiu to pomysł burlikowskiego i sorry, ale za błędy się płaci. nie można patrzeć do tyłu, a powolność w podejmowaniu decyzji też się nie broni.

processing comment 0 0
01.11.22 23:17
Generalnie to zgodze sie z tezą ze Stoki i Guldan powinni opuscic ZL.

Co do Burlikowskiego to nie do konca sie zgodze. Mozna uznac ze jest on architektem pomyslu by do zdolnych z akademi dokoptowac doswiafczonych zawodnikow. Ma to sens z czym zgodzi sie pewnie wiekszosc. Pewnie o jemu trzeba przypisac by postawic na zawodnikow juz z Lubinem obytych, bo co by nie mowic to metropolią nie jest i raczej nie przyciaga. Te podejscie nie jest pozbawione logiki. Tyle ze pilka w swej prostocie bywa nielogiczna. Cos nie wyszlo. Ja w tym widze ze winny jest Stokowiec. Śmiem twierdzic ze inny trener z tym skladem osobowym wyciagnalby ZL pare pieterek w tabeli wyzej. Burlikowski dokonal jeszcze kilku innych rzeczy: zarzadzil zwiekszenie obciazen w druzynach akademi czy w koncu (boze brzmi to brutalnie w XXI w) sprowadzil kucharza. Do tego gdzies mi przelecialo zestawienie prowizji jakie pkacil klub menadzerom wczesniej i obecnie, z korzyscia dla Burlikowskiego. Ja bym go nie skreslal bo to ze wczesniej klub nie mial bikogo odpowiedzialnego za skauting to nie jego wina. Teraz w koncu ktos jest. No i nie mozna zapomiec ze ostatnie okienko zimowe to byla potrzeba chwili i bralo sie tych co wpadli do sieci.

Jest jeszcze jedna koncepcja z ktora sie zgadzam- sprowadzanie reprezentantow swoich krajow badz bedacych w orbicie zaintetesowan selekcjonerow. Na Holendrow nas nie stac wiec trzeba spogladac na inne kraje. 

Co do Guldana.... Wie moze ktos co on wlasciwie robi w klubie?

processing comment 0 0
01.11.22 23:05
guest profile picture
jak nic się nie zmieni, to na meczu z rakowem powinno być nas kibiców nie więcej, niż straconych przez nas bramek, czyli max 5. o naszej drużynie zaczyna się robić głośno w Polsce, szkoda tylko, iż nie z powodu suksesu sportowego. tym którzy za to odpowiadają - przebaczamy, i ...żegnamy.

processing comment 0 0
01.11.22 21:24
Kibice głosu decydującego niestety nie mają...

processing comment 0 0